Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Jessehu

Jessehu

• Lid sinds 30 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 13:54

mijn htc hd2 heeft kuren met het touch screen. (kopen?) nu dacht ik, ik heb nog een oude galaxy plus ik de kast liggen en ga die maar gebruiken. nu is het zo dat er een patroon code op zit en ik geen idee meer heb wat die precies was. ik een aantal dingen geprobeert:

1. 3 button combinatie hardreset. dat doet het niet zoals bij meerdere plus telefoons.

2. met ADB en odin een hard reset uitvoeren. maar mijn telefoon staat niet in debugging mode volgens mij. (dat is toch een rood driehoekje) ik kreeg als foutmelding device not found.

3. 10000x een patroon geprobeert.

hebben jullie nog een idee? ik weet dat er iets is met een jig maar daar heb ik niet zo'n zin in met weerstanden enzo:Shelp mij alsjeblieft

Bewerkt (24 april 2013 14:46)
kasper

kasper

• Lid sinds 14 januari 2011
  • Berichten 99
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 17:40

Gewoon heel vaak hem verkeerd invoeren. Op een moment (na iets van 25 x) komt er een scherm en dan moet je met je google account inloggen. Zolang je die dus weet is er niks aan de hand

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
Jessehu

Jessehu

• Lid sinds 30 juli 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 mei 2012
  • 21:44

bedankt voor het meedenken

ik heb mijn gmail account niet aan mijn telefoon gelinkt toen de tijd. dat maakt wel uit denk ik? ook krijg ik bij 50x nog geen melding.

Bewerkt (24 april 2013 14:47)
kasper

kasper

• Lid sinds 14 januari 2011
  • Berichten 99
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2012
  • 22:18

Yup vlogens mij maakt dat inderdaad uit. Heb je je telefoon geroot? Anders kun je misschien een andere ROM flashen. Een JIG helpt volgens mij niet. Deze Zet je telefoon in downloadmodus (naar mijn weten) en daar kun je toch nog wel inkomen.

Ik weet nog een ding, waardoor misschien die foutmelding (device not found) ook kan komen. Heb je je toesteldrivers gestaleerd.

Meer dan dit zou ik ook niet weten. Misschien iemand anders die zelf een SGS+ heeft?

Bewerkt (24 april 2013 14:49)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2012
  • 23:23

Jessehu;297904
mijn htc hd2 heeft kuren met het touch screen. (kopen?) nu dacht ik, ik heb nog een oude galaxy plus ik de kast liggen en ga die maar gebruiken. nu is het zo dat er een patroon code op zit en ik geen idee meer heb wat die precies was. ik een aantal dingen geprobeert:

1. 3 button combinatie hardreset. dat doet het niet zoals bij meerdere plus telefoons.

2. met ADB en odin een hard reset uitvoeren. maar mijn telefoon staat niet in debugging mode volgens mij. (dat is toch een rood driehoekje) ik kreeg als foutmelding device not found.

3. 10000x een patroon geprobeert.

hebben jullie nog een idee? ik weet dat er iets is met een jig maar daar heb ik niet zo'n zin in met weerstanden enzo:Shelp mij alsjeblieft

hoe je bij de Galaxy S+ in Recovery mode komt.

1 zet je telefoon uit.
2 hou de Vol+ en Power knop ingedrukt.
3 wanneer het “SAMSUNG” logo verschijnt laat je beide knoppen los.
4 als het“Android out of the Box logo” verschijnt druk op de menu touchknop.

Druk niet op de Home-knoptijdens het opstarten!Anders kom je in de RAM-Dump-modus.

Bewerkt (24 april 2013 14:49)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.