Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ella

Ella

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 mei 2012
  • 21:13

Beste forumgebruikers,

Ik heb jullie hulp nodig!

Onlangs kwam Samsung Kies met een dringende melding dat ik mijn firmware moest updaten. Dat leek me een leuk aanbod, maar helaas bleek dit anders uit te pakken… De installatie liep vast en mijn telefoon was ‘gebrickt’. Ik heb uiteindelijk via Odin mijn telefoon weer werkend gekregen. Alleen is mijn telefoon niet meer de oude.

Ik krijg ongeveer elke 30 seconden een ‘geforceerd sluiten’ melding. Mijn Market en MP3-speler werken helemaal niet meer. Ikzelf heb niet zoveel verstand van deze dingen, kunnen jullie mij helpen?

Flink googlen bracht me op twee mogelijkheden, maar ik weet niet zo goed of deze kunnen helpen. Ik zat te denken aan de (1) fabrieksinstellingen opnieuw instellen, of (2) rooten ?

Wat moet ik doen om dit ‘geforceerd sluiten’-probleem op te lossen?

Alvast bedankt,

Groetjes,
Ella

Cache legen werkt niet, fabrieksinstellingen ook niet. Op internet vind ik allemaal maar tips over hoe ik het kan oplossen bij een Samsung Galaxy I =[

Bewerkt (24 april 2013 14:52)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 20 mei 2012
  • 10:56

Ella;302762
Beste forumgebruikers,

Ik heb jullie hulp nodig!

Onlangs kwam Samsung Kies met een dringende melding dat ik mijn firmware moest updaten. Dat leek me een leuk aanbod, maar helaas bleek dit anders uit te pakken… De installatie liep vast en mijn telefoon was ‘gebrickt’. Ik heb uiteindelijk via Odin mijn telefoon weer werkend gekregen. Alleen is mijn telefoon niet meer de oude.

Ik krijg ongeveer elke 30 seconden een ‘geforceerd sluiten’ melding. Mijn Market en MP3-speler werken helemaal niet meer. Ikzelf heb niet zoveel verstand van deze dingen, kunnen jullie mij helpen?

Flink googlen bracht me op twee mogelijkheden, maar ik weet niet zo goed of deze kunnen helpen. Ik zat te denken aan de (1) fabrieksinstellingen opnieuw instellen, of (2) rooten ?

Wat moet ik doen om dit ‘geforceerd sluiten’-probleem op te lossen?

Alvast bedankt,

Groetjes,
Ella

Cache legen werkt niet, fabrieksinstellingen ook niet. Op internet vind ik allemaal maar tips over hoe ik het kan oplossen bij een Samsung Galaxy I =[

Ella heb je een Galaxy S Plus (GT-I9001) of een normale Galaxy S (GT-I9000)? Die telefoons lijken heel erg veel op elkaar maar de hardware is verschillend. De Galaxy S Plus (GT-I9001) is sneller en heeft een betere accu.

ik had ook problemen met 2.3.6 op m'n Galaxy S Plus (GT-I9001). Dus ik heb m'n telefoon gedownlgrade naar een nederlandse 2.3.5 die ik gedownload had bij XDA. Dit is een Firmware voor de Galaxy S Plus (GT-I9001) dus NIET voor de normale Galaxy S (GT-I9000).
http://hotfile.com/dl/132873531/40c9…XXKPF.rar.html

het Password van de .rar file is: sampro.pl

Bewerkt (20 mei 2012 10:56)
Ella

Ella

• Lid sinds 23 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2012
  • 19:21

Ik heb een Samsung S Plus. Uiteindelijk bleek de oplossing toch een reset naar factory instellingen. Tenminste voor nu dan, ik lijk nu geen rare errors meer te krijgen.

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2012
  • 22:31

Ella;303396
Ik heb een Samsung S Plus. Uiteindelijk bleek de oplossing toch een reset naar factory instellingen. Tenminste voor nu dan, ik lijk nu geen rare errors meer te krijgen.

Heb je een Nederlandse versie van de Galaxy S Plus want zover ik weet is Android 2.3.6 hier Officieel nog niet uitgebracht.

Marcel21674

Marcel21674

• Lid sinds 29 maart 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2012
  • 07:57

Onlangs ook geupdate naar gingerbread 2.3.6 (Basebandversie: I9001XXKPK BUILDNUMMER:XXKQ7)
Werkt perfect, met uitzondering van WIFI. Deze lijkt z'n verbinding kwijt te raken na enige tijd als de telefoon inactief is.

Buiten dat de telefoon geroot is en spb shell 3D, niets geen extra's. dus geen speciale rom oid.

Iemand een idee? Zie wel enige gelijkenis met de broodrom die een gelijkwaardig probleem heeft en wat ook een KQ7 versie betreft.

Marcel21674

Marcel21674

• Lid sinds 29 maart 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 23 mei 2012
  • 08:58

patchfile voor het modem, van broodplank, gebruikt. eens kijken of dat het probleem voor mij oplost.

Rest van de dag geen uitval meer gehad van wifi, is dus opgelost.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren