Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als hij niet meer aan te krijgen is, lijkt het mij dat dit niet meer mogelijk is. Dan zou je hem denk ik moeten laten maken. Misschien zijn er bedrijven die die foto's van een kapot toestel kunnen halen, maar dat weet ik niet zeker.
ik denk dat ik dan maar afscheid moet nemen van mn foto's, ik weet in ieder geval voor de volgende keer dat ik een geheugenkaart moet nemen…
Als je 'm start, en aan de pc hangt, misschien kun je met je usb kabeltje nog wat redden………..
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Je kunt eventueel nog wel in je telefoon komen, maar gaat hij echt niet meer aan of werkt het scherm alleen niet?
Als het scherm als enigste niet werkt, zou je nog wat kunnen redden, maar dat ligt er wel aan of je usb-debugging oftewel usb-fout-opsporen aan hebt, en als ze je scherm vervangen heb je nog wel je foto's iig.
ik krijg de hele telefoon niet meer aan. ik heb net geprobeerd met usb, lukt niet.. scherm vervangen is ongeveer net zo duur als de gehele telefoon, maar ik denk wel dat het helpt want de knopjes onder het scherm lichten regelmatig op.
Als de knoppen nog aangaan is alleen je scherm stuk. Kan je je telefoon niet via de verkenner benaderen als je telefoon is opgestart?
ik weet (doordat het scherm zwart blijft) niet wanneer hij is opgestart, dus dat kan ook niet echt.
Batterij eruit, erin. Aanzetten, minnut wachten en dan kabel erin.
~~Nikki;306659
ik weet (doordat het scherm zwart blijft) niet wanneer hij is opgestart, dus dat kan ook niet echt.
hoi allemaal,
mijn samsung galaxy s plus heeft een nogal grote barst in het scherm. ik krijg hem niet meer aan, dus ik ga een nieuwe kopen. nu was mijn vraag of jullie weten hoe ik mijn foto's van mijn telefoon af kan halen?