Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Het zou kunnen liggen aan de Modem (KP1), Je kunt ook beter de nieuwste stock rom pakken, deze staat niet op Kies, maar is via odin te flashen.
zo hallo , nou dit is voor mij abacadabra.
a.u.b. een uitleg voor dummy`s
jantje.schelling;307302
zo hallo , nou dit is voor mij abacadabra.
a.u.b. een uitleg voor dummy`s
Nu is er via kies wel een upgrade beschikbaar, dit is de 2.3.6 ( PDA:KQE / PHONE: KPL / CDC: XENKP2 )
Mrjraider;310669
Nu is er via kies wel een upgrade beschikbaar, dit is de 2.3.6 ( PDA:KQE / PHONE: KPL / CDC: XENKP2 )
broodplank1337;310729
Dat is de goede ja, update em maar naar KQE tenzij je Windows 7 (64 bit) hebt, dan word je mobiel hoogstwaarschijnlijk ge-softbricked
AndroidDevil;310738
ik heb windows 7 64Bit en heb die firmware update wel via kies gedaan. telefoon werkt prima. kies zelf heeft trouwens ook een update gehad.
broodplank1337;310729
Dat is de goede ja, update em maar naar KQE tenzij je Windows 7 (64 bit) hebt, dan word je mobiel hoogstwaarschijnlijk ge-softbricked
Mrjraider;311396
Dit was bij mij ook het geval echter, had ik wel een softbrick (denk ik)
Dit is waarschijnlijk mijn probleem zie mijn topic in S+ forum
AndroidDevil;311402
Je kan deze firmware ook flashen met odin. Hij is te downloaden via SamMobile.com | Everything for your Samsung Mobile | SamMobile je moet je wel eerst aanmelden.
heb regelmatig last van het uitvallen toestel tijdens een gesprek . meestal al binnen 1 minuut. Heb al van de provider nieuwe simkaarten gehad, maar eveneens zonder succes. het maak niet uit wat je met het toestel doet maar het toestel valt alleen uit bij het voeren van de meestte gesprekken. ook via kies de laatste versie gedownload .
Nu is mijn vraag of dit probleem bekent is en of er misschien een app. is die de boel verstoord.
het gaat hier om ;
samsung galaxy s plus i9001
firmware PDA:KPG / PHONE:KPF / CSC:KP1 (xen) ++++ ( 26 mei opgewaardeerd )
firmware versie 2.3.5