Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

cobra902

cobra902

• Lid sinds 03 juni 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 21:22

geachte lezers,

Ik heb een vrij complex probleem.
Ik ben in het bezit van een Samsung galaxy s plus en gisteravond rond een uur of 9 viel mijn internet weg.
Ik dacht geen probleem en idd rond een uur of 11 begon mijn 3g icoontje weer te knipperen….lees alleen het pijltje omhoog begon te knippern, het pijltje naar beneden deed niks. ook als 3g verandere in H bleef het bij knipperen.
Nu dacht ik aan een storing bij mijn provider dus niet veel mee gedaan. Nu zat ik vanmorgen achter de pc en het bleek dat mijn provider helemaal geen storing had gehad dus ik heb hard reset gedaan omdat ik dacht miss ligt het aan mijn toestel. ook dit leverde niks op.
ik heb met de helpdesk van mijn provider gesproken en deze heeft mij een aantal tips gegeven waaronder handmatig internet adres intypen, dit heb ik gedaan maar nog steeds geen resultaat.
Nu was ik vanavond ff met de telefoon bezig en hij sprong ineens op G i.p.v 3g of H en het vage was…bij G bleef hij redelijk stabiel.
Nu heb ik met iemand gepraat (voordat hij op g sprong) en deze zei dat hij hetzelfde had met een sgs 2 (pijltje naar boven knippert, naar onder doet niks….dat op G springen was toen nog niet gebeurt) maar bij hem was zijn moederbord kapot. nu was mijn vraag wat zou het kunnen zijn en hoe zou ik het op kunnen lossen???
hoop op wat hulp/tips

met vriendelijke groet,

Cobra902

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 3 juni 2012
  • 23:07

cobra902;307225
geachte lezers,

Ik heb een vrij complex probleem.
Ik ben in het bezit van een Samsung galaxy s plus en gisteravond rond een uur of 9 viel mijn internet weg.
Ik dacht geen probleem en idd rond een uur of 11 begon mijn 3g icoontje weer te knipperen….lees alleen het pijltje omhoog begon te knippern, het pijltje naar beneden deed niks. ook als 3g verandere in H bleef het bij knipperen.
Nu dacht ik aan een storing bij mijn provider dus niet veel mee gedaan. Nu zat ik vanmorgen achter de pc en het bleek dat mijn provider helemaal geen storing had gehad dus ik heb hard reset gedaan omdat ik dacht miss ligt het aan mijn toestel. ook dit leverde niks op.
ik heb met de helpdesk van mijn provider gesproken en deze heeft mij een aantal tips gegeven waaronder handmatig internet adres intypen, dit heb ik gedaan maar nog steeds geen resultaat.
Nu was ik vanavond ff met de telefoon bezig en hij sprong ineens op G i.p.v 3g of H en het vage was…bij G bleef hij redelijk stabiel.
Nu heb ik met iemand gepraat (voordat hij op g sprong) en deze zei dat hij hetzelfde had met een sgs 2 (pijltje naar boven knippert, naar onder doet niks….dat op G springen was toen nog niet gebeurt) maar bij hem was zijn moederbord kapot. nu was mijn vraag wat zou het kunnen zijn en hoe zou ik het op kunnen lossen???
hoop op wat hulp/tips

met vriendelijke groet,

Cobra902

Welke Firmware heb je? Als je een stock 2.3.6 hebt dan kan het kloppen dat internet wegvalt. Dat probleem is bekend. ik had het zelfde probleem toen ik naar 2.3.6 geflashed had. ik heb toen mijn Telefoon nogmaals geflashed maar toen naar een eerdere versie versie 2.3.5 toen was bij het probleem bij mij opgelost.

Bewerkt (24 april 2013 14:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.