Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ziet er goed uit!
ik neem aan dat root nodig is?
nanders;308324
ziet er goed uit!
ik neem aan dat root nodig is?
Ik snap hem niet. Hoe krijg ik het bestand in de telefoon? Ik heb het via usb (massaopslag) geprobeerd, de pc herkent de telefoon wel, maar jouw programma niet.
Wat doe ik fout? Want een betere en sneller gps is wel gewenst!
Te vroeg gepost, ik had niet goed gelezen en de Debugging stond nog uit…
Broodplank je blijft mij verbazen met je tools en roms. Keep up the good work.
Ik heb de laatste tijd alleen maar problemen met GPS dus ben zeer benieuwd! Goed bezig hoor! :thumbs:
edit: ik had al meer dan 6 weken geen werkende GPS. Hij kon maar geen fix krijgen. Erg lastig als je een paar keer in de week een app als runkeeper gebruikt. Moest steeds handmatig de route invoeren maar ik heb deze tool gebruikt en hoppa, binnen 15 sec een fix!!! Super bedankt, ben er erg blij mee..
Bedankt voor jullie comments. het blijkt dus dat deze tool universeel erg goed werkt ^^
Werkt dit ook voor de Samsung Galaxy S Advace?
thvmh;361866
Werkt dit ook voor de Samsung Galaxy S Advace?
Beste broodplank,
Ik draai jouw AOSP 4.0.4 en ben er erg blij mee ^^
Alleen de GPS wil nog wel eens rot doen en het lukt me niet om dit werkend te krijgen :S
Op een of andere manier pakt het programmetje de telefoon niet…
Kun jij mij misschien weer eens helpen 0?
Alsvast bedankt!!
Ik heb weer een nieuwe tool gemaakt genaamd: “GPS Configuration”, deze tool is eigenlijk bestemd voor broodROM Business Edition, maar omdat deze tool zo handig is heb ik besloten hem te sharen met iedereen. Wat de app doet is een gps.conf file maken met jouw voorkeuren. Als je nog steeds de stock gps.conf gebruikt en niet echt tevreden bent over de werking van GPS download dan deze tool. De snelheid van de GPS zal gegarandeerd omhoog gaan!
(start screen)
(after choosing region and country)
(after building gps.conf)
(when choosing to push gps.conf to device)
Download v1.0
GPS_Config_v1.0.rar