Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Beste, De GPS werkt inderdaad altijd fijn :P Gelukkig wil het met 3g ook wel werken. Ik denk dat het uiteindelijk aan de drivers gelegen heeft, heb ze allemaal geherinstalleerd en nu werk het naar behoren. Bedankt!
Ik heb je tool gedraait voor een S3 clone welke geroot is,maar bij mij vind hij geen een satteliet meer?? De telefoon draait op android 4.1.1 kernel 3.0.13
Voor Nederland komt ie hier mee:
reijndert
Voor Nederland komt ie hier mee:
Gisteren heb ik mijn I 9001 geroot. Ik heb ook een slechte GPS ontvangst en zou dan ook graag dit config bestand willen installeren.
Wie kan mij de uit te voeren stappen doorgeven ? Bij voorbaat dank.
aelzinga
Gisteren heb ik mijn I 9001 geroot. Ik heb ook een slechte GPS ontvangst en zou dan ook graag dit config bestand willen installeren.
Wie kan mij de uit te voeren stappen doorgeven ? Bij voorbaat dank.
ik krijg de melding device offline. What to do?
bast
ik krijg de melding device offline. What to do?
Dag,
Ja je hebt gelijk, de gps doet zeker niet goed zn werk, ben er zelf ook een beetje telerugesteld over. mocht ik een keer verdwaald zijn dan kan ik eerst terug switchen naar broodROM BE of broodROM om een route te kunnen plannen.
Sommige gps.conf files werken beter dan de andere, maar ik heb eerlijk gezegd nog nooit een route kunnen plannen. hij vind wel na een tijd 8 sattalieten waarop die gelocked is, maar alsnog geen route..
En de reden waarom hij niet werkt is waarschijnlijk omdat je of de Samsung USB Drivers (http://broodplank.net/files/SAMSUNG_USB_Driver_for_Mobile_Phones.exe) niet hebt geinstalleerd of datje telefoon niet in debugging mode staat.