Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kijk op onderstaande linkI9001XXKQE (11 May 2012) Austria Unbranded - xda-developers
Is een officiële rom (2.3.6) en werkt perfect en is ook in het Nederlands in te stellen
Android 4.0. … komt niet uit voor de SGS+
succes!
ICS van samsung zal er nooit komen, je kunt wel Cyanogenmod 9 Alpha erop zetten, deze heeft nog wel de nodige bugs
Kunnen jullie een Nederlandse starter guide voor me vinden?
Waar het rooten en flashen en hoe ik dat moet doen er in staat.
En welke Rom raden jullie mij aan?
Broodrom, cynagenmod? (heb je der nog meer?)
nawesi007;308828
Kijk op onderstaande linkI9001XXKQE (11 May 2012) Austria Unbranded - xda-developers
Is een officiële rom (2.3.6) en werkt perfect en is ook in het Nederlands in te stellen
Android 4.0. … komt niet uit voor de SGS+
succes!
broodplank1337;308871
ICS van samsung zal er nooit komen, je kunt wel Cyanogenmod 9 Alpha erop zetten, deze heeft nog wel de nodige bugs
Alles is me uiteindelijk toch zelf gelukt.
Toch bedankt voor de reacties.
Topic kan gesloten worden.
IS er iemand bekend met een 3G probleem na de installatie van Android 2.3.6 I9001XXKQE Open Austria?
AndroidDevil;309074
IS er iemand bekend met een 3G probleem na de installatie van Android 2.3.6 I9001XXKQE Open Austria?
broodplank1337;309085
Er is geen 3G probleem, je moet gewoon ff naar de site gaan van je provider en de automatische instellingen sturen naar je telefoon
Hallo,

Ben nieuw hier op het forum en ik hulp nodig met het flashen en rooten van me telefoon.
Ik zal jullie precies vertellen wat ik wil en dan kunnen jullie me eventueel helpen of links doorsturen met hoe en wat ik moet doen. Alvast bedankt voor het helpen.
Wat wil ik nou met mijn samsung galaxy s plus:
-Ik wil mijn telefoon rooten.
-Ik wil er android 4.0 opzetten.(dat is dus flashen toch? via Odin?)
Niet veel, maar mij lukt het in ieder geval niet om het voor elkaar te krijgen.
Je hebt zoveel verschillende Roms, welke moet ik nemen?
Nogmaals bedankt,
Antoine
EDIT: Eigenlijk wil ik gewoon update 2.3.6 maar die komt toch niet? Ik heb niks ontvangen via Kies.
EDIT2: Mijn telefoon is overigens sim lock vrij.