Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 12 juni 2012
  • 19:57

Hee,

Ongeveer een uur geleden heb ik via Kies mijn Samsung Galaxy S Plus (vodafone) geupdated naar 2.3.6. Deze kwam geheel legaal en de upgrade verliep probleemloos.

Echter de Samsung MMM app zorgt er steeds voor dat de TW4launcher.apk steeds een FC krijgt. Ik wordt er godjanhendrikvandedomme ziek van en vroeg me af of hier iets tegen te doen is of moet ik terug en een downgrade laten uitvoeren bij de telecomwinkel waar ik deze telefoon gekocht heb?

Dank

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2012
  • 21:33

Mrjraider;310240
Hee,

Ongeveer een uur geleden heb ik via Kies mijn Samsung Galaxy S Plus (vodafone) geupdated naar 2.3.6. Deze kwam geheel legaal en de upgrade verliep probleemloos.

Echter de Samsung MMM app zorgt er steeds voor dat de TW4launcher.apk steeds een FC krijgt. Ik wordt er godjanhendrikvandedomme ziek van en vroeg me af of hier iets tegen te doen is of moet ik terug en een downgrade laten uitvoeren bij de telecomwinkel waar ik deze telefoon gekocht heb?

Dank

ik raad je aan een factory reset met Cach wipe en wipe data/factory reset te doen. want er kunnen bestanden van je vorige firmware zijn achtergebleven die kunnen de werking van je Huidige firmware beïnvloeden. Maak wel een backup van je gegevens want je bent alles wat op de telefoon staat kwijt. de Apps kan je opnieuw downloaden in de Play store.

Om in recovery mode te komen hou je Volume Up + Power ingedrukt tot je SAMSUNG in beeld krijgt laat dan de powerknop los op een gegeven moment krijg je een doosje met een android logotje te zien druk dan op de Menu knop links naast de home knop. als je in recovery mode bent kan je scrollen met de volume up en down knoppen.

Bewerkt (24 april 2013 15:00)
Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 13 juni 2012
  • 12:17

Ik heb zojuist via: Instellingen > Privacy > Standaard waarden herstellen gedaan. De volgende dingen zijn gebeurt:
- Natuurlijk de reset
- Logo van de Samsung MMM app is verschenen en deze werkt feilloos (ik gebruik em niet)
- Geen FC meer sindsdien

Is het verholpen of word de factory reset aanbevolen?

In ieder geval bedankt voor je antwoord

Bewerkt (24 april 2013 15:01)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 13 juni 2012
  • 14:15

Mrjraider;310450
Ik heb zojuist via: Instellingen > Privacy > Standaard waarden herstellen gedaan. De volgende dingen zijn gebeurt:
- Natuurlijk de reset
- Logo van de Samsung MMM app is verschenen en deze werkt feilloos (ik gebruik em niet)
- Geen FC meer sindsdien

Is het verholpen of word de factory reset aanbevolen?

In ieder geval bedankt voor je antwoord

Het word door Samsung niet aanbevolen.
Maar onze ervaringen zijn dat je beter wel een Factory reset kan doen.

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 13 juni 2012
  • 14:58

Het ziet er nu naar uit dat de telefoon probleemloos werkt mocht het weer gaan etteren dan doen we een wat hardere reset

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2012
  • 19:13

De iconen van mijn apps die je vind als je op applicaties drukt. Verspringen als ik Fast Reboot gebruik die dan ruim 135 mb RAM vrij maakt waar ligt dit aan..

AndroidDevil

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 20:29

Mrjraider;310928
De iconen van mijn apps die je vind als je op applicaties drukt. Verspringen als ik Fast Reboot gebruik die dan ruim 135 mb RAM vrij maakt waar ligt dit aan..

Ram geheugen is als het ware een tijdelijke opslag plaats voor gegevens. Zodra je bijvoorbeeld een computer uitschakelt worden de gegevens uit het ram geheugen gewist bij een telefoon of tablet werkt dat precies het zelfde. Bij Fast reboot is het zo dat Apps worden afgesloten dus de gegevens uit hetram geheugen worden gewist en bij het opstarten van de apps word het geheugen weer gebruikt voor nieuwe gegeven.

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 14 juni 2012
  • 21:39

Hmm oke, ik blijf problemen houden en wil dus de hard reset doen. Zitten hier gevaren aan?

AndroidDevil

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2012
  • 23:46

Mrjraider;310984
Hmm oke, ik blijf problemen houden en wil dus de hard reset doen. Zitten hier gevaren aan?

allles wat op je telefoon staat word verwijderd. dus als je contacten in je telefoon geheugen staan ben je die kwijt. dus maak eerst een backup. dat kan je met het programma kies doen. alles wat op je micro SD en sim kaart staat, daar gebeurt niets mee.

je apps kan je gewoon opnieuw downloaden in de play store voorheen Android market.

Mrjraider

Mrjraider

• Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 15 juni 2012
  • 07:35

Oké ik ga de reset dit weekend uit voeren. Ik kwam gister avond tot een vreemde ontdekking:
4831
Ik schijn meer dan 14000 dagen met een batterij te doen? Na een reboot of herlading is deze waarde niet reset.
Ik merkte vanochtend nadat de telefoon de nacht aan de lader heeft gelegen dat deze waarde wél is gereset..

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.