Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
weet iemand of die de apps wel laat staan bij de upgrade ???
Ben met de smurfen level 40 beetje jammer als ik zo weer level 1 ben
thankx ronald
Dan smurf je voor de zekerheid toch eerst een backup?
jwhoutepen;319543
Dan smurf je voor de zekerheid toch eerst een backup?
Update met kies zorgt dat de apps en instellingen bewaard blijven. Echter er is een kans dat apps niet werken door de upgrade en je dus genoodzaakt ben een factory reset te doen. Ik spreek dan uit ervaring.
Mrjraider;319619
Update met kies zorgt dat de apps en instellingen bewaard blijven. Echter er is een kans dat apps niet werken door de upgrade en je dus genoodzaakt ben een factory reset te doen. Ik spreek dan uit ervaring.
thanx mannen !! ik weet weer meer…. update staat erop kan alles nog…
wel boel gekloot gehad met wifi….. bah
Mrjraider;310240
Hee,
Ongeveer een uur geleden heb ik via Kies mijn Samsung Galaxy S Plus (vodafone) geupdated naar 2.3.6. Deze kwam geheel legaal en de upgrade verliep probleemloos.
Echter de Samsung MMM app zorgt er steeds voor dat de TW4launcher.apk steeds een FC krijgt. Ik wordt er godjanhendrikvandedomme ziek van en vroeg me af of hier iets tegen te doen is of moet ik terug en een downgrade laten uitvoeren bij de telecomwinkel waar ik deze telefoon gekocht heb?
Dank
Nu weet ik niet of er een groot verschil zit tussen USB poorten en de stroom wat uit de lader komt. Ik weet redelijk wat van computers en laptops maar of er grote verschillen zit, durf ik niet te zeggen.
De vorige keer had ik mijn telefoon ook aan mijn laptop.. Vandaar.