Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 18 juni 2012
  • 19:24

Nu weet ik niet of er een groot verschil zit tussen USB poorten en de stroom wat uit de lader komt. Ik weet redelijk wat van computers en laptops maar of er grote verschillen zit, durf ik niet te zeggen.
De vorige keer had ik mijn telefoon ook aan mijn laptop.. Vandaar.

Bewerkt (24 april 2013 15:03)
rvreeman

rvreeman

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 18:48

weet iemand of die de apps wel laat staan bij de upgrade ???
Ben met de smurfen level 40 beetje jammer als ik zo weer level 1 ben

thankx ronald

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
jwhoutepen

jwhoutepen

• Lid sinds 18 juli 2011
  • Berichten 1561
  • Reputatie 50
  • 8 juli 2012
  • 19:20

Dan smurf je voor de zekerheid toch eerst een backup?

rvreeman

rvreeman

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 20:39

jwhoutepen;319543
Dan smurf je voor de zekerheid toch eerst een backup?

je kan geen backup maken van de smurfen hoe wil je dit doen ?

thanx for helping

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 8 juli 2012
  • 22:17

Update met kies zorgt dat de apps en instellingen bewaard blijven. Echter er is een kans dat apps niet werken door de upgrade en je dus genoodzaakt ben een factory reset te doen. Ik spreek dan uit ervaring.

AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2012
  • 23:49

Mrjraider;319619
Update met kies zorgt dat de apps en instellingen bewaard blijven. Echter er is een kans dat apps niet werken door de upgrade en je dus genoodzaakt ben een factory reset te doen. Ik spreek dan uit ervaring.

ter bevestiging van mrjraider z'n antwoord. Het klopt dat wanneer je via kies de update binnen haalt de Apps en instellingen bewaard blijven. Maar door de firmware update kan het ook gebeuren dat je Games niet meer speelbaar worden. En dan moet je zoals Mrjraider zegt, een Factory reset doen. En dat betekend dat je hele telefoon word terug gezet naar hoe die uit de fabriek kwam. uiteraard wel met de firmware update die je hebt uitgevoerd. Maar al je gegevens die op je telefoon staan gaan verloren. Dus ook je smurfen save game.

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
rvreeman

rvreeman

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2012
  • 16:07

thanx mannen !! ik weet weer meer…. update staat erop kan alles nog…

wel boel gekloot gehad met wifi….. bah

Bewerkt (24 april 2013 15:11)
Nico_rotterdam

Nico_rotterdam

• Lid sinds 18 oktober 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 18 oktober 2012
  • 20:44

Mrjraider;310240
Hee,

Ongeveer een uur geleden heb ik via Kies mijn Samsung Galaxy S Plus (vodafone) geupdated naar 2.3.6. Deze kwam geheel legaal en de upgrade verliep probleemloos.

Echter de Samsung MMM app zorgt er steeds voor dat de TW4launcher.apk steeds een FC krijgt. Ik wordt er godjanhendrikvandedomme ziek van en vroeg me af of hier iets tegen te doen is of moet ik terug en een downgrade laten uitvoeren bij de telecomwinkel waar ik deze telefoon gekocht heb?

Dank

Hij zal het nu wel doen bij jou maar bij mij kwam het probleem vandaag 18-10-2012 en was op zoek naar een oplossing helaas niet gevonden. Dus gebeld met Samsung nou gedaan wat zij zijden maar nee hoor geen oplossing inmiddels te laat om nog te kunnen bellen dus zelf maar dokteren. Mijn oplossing was ( eigenlijk van mijn vrouw ) een oude computer ff opnieuw windows xp er op en een oudere versie van kies en toen een nood herstel firmware gedaan.
wel even de herstelcode van de nieuwere kies noteren en hup daar ging ie en klaar was ie. Ik hoop dat ik iemand anders hier mee ook uit de brand help mij is het in ieder geval gelukt op deze manier.

Bewerkt (24 april 2013 15:43)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.