Ik probeerde eerder via Kies een nieuwe android upgrade uit te voeren. Hij haalt de bestanden via Kies netjes op, maar vervolgens blijft alles op 0% staan, en blijf ik het logo “Downloading… Please do not turn of target!” in beeld houden. Dit was ruim een half uur, en heb vervolgens maar de batterij eruit gehaald en vervolgens er weer opnieuw ingezet.
Hoe kan ik nu met succes m'n telefoon (Samsung Galaxy S Plus) upgraden? Heb al meerdere topics kunnen vinden, maar welke is nu écht betrouwbaar?
Edit:
Op de een of andere manier, na veel ploeteren is 't gelukt… Heb nu firmware versie 2.3.6.
Bewerkt (24 april 2013 15:01)
Hoi, Ik probeerde eerder via Kies een nieuwe android upgrade uit te voeren. Hij haalt de bestanden via Kies netjes op, maar vervolgens blijft alles op 0% staan, en blijf ik het logo "Downloading... Please do not turn of target!" in beeld houden. Dit was ruim een half uur, en heb vervolgens maar de batterij eruit gehaald en vervolgens er weer opnieuw ingezet. Hoe kan ik nu met succes m'n telefoon (Samsung Galaxy S Plus) upgraden? Heb al meerdere topics kunnen vinden, maar welke is nu écht betrouwbaar? Edit: Op de een of andere manier, na veel ploeteren is 't gelukt... Heb nu firmware versie 2.3.6.
Hoi,
Ik probeerde eerder via Kies een nieuwe android upgrade uit te voeren. Hij haalt de bestanden via Kies netjes op, maar vervolgens blijft alles op 0% staan, en blijf ik het logo “Downloading… Please do not turn of target!” in beeld houden. Dit was ruim een half uur, en heb vervolgens maar de batterij eruit gehaald en vervolgens er weer opnieuw ingezet.
Hoe kan ik nu met succes m'n telefoon (Samsung Galaxy S Plus) upgraden?
Heb al meerdere topics kunnen vinden, maar welke is nu écht betrouwbaar?
Edit:
Op de een of andere manier, na veel ploeteren is 't gelukt…
Heb nu firmware versie 2.3.6.