Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

AndroidDevil

AndroidDevil

• Lid sinds 09 januari 2011
  • Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2012
  • 10:01

broodplank1337;316568
Nog niet, maar die zal ik morgen wel even maken

Dat scheelt werk. En voor mij is het makkelijker.
Want ik ben slechtziend daardoor zie ik sneller iets over het hoofd of ik zie het helemaal niet.

Bewerkt (24 april 2013 15:07)
vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 03:04

op welke site stond dat?….

Deze

* Android 4.0.4 ROM for Galaxy S – Dark Knight

Dark Knight 5.5 - xda-developers

AndroidDevil

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2012
  • 10:15

vanhulstmarc;316802
op welke site stond dat?….

Deze

* Android 4.0.4 ROM for Galaxy S – Dark Knight

Dark Knight 5.5 - xda-developers

Die is voor de normale Galaxy S niet voor de galaxy S plus

Krijny

Krijny

• Lid sinds 02 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 17:04

ik heb de samsung galaxy s plus, wil hem updaten met samsung kies maar krijg al maanden te zien : kan de modelinformatie server niet openen, probeer het later opnieuw. iemand een idee wat ik hiermee moet doen??

Bewerkt (24 april 2013 15:08)
AndroidDevil

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 2 juli 2012
  • 18:55

Krijny;317265
ik heb de samsung galaxy s plus, wil hem updaten met samsung kies maar krijg al maanden te zien : kan de modelinformatie server niet openen, probeer het later opnieuw. iemand een idee wat ik hiermee moet doen??

Eerlijk gezegd word ik er een beetje moe van om steeds het zelfde uit te moeten leggen. Maar ik zal nog één keer te hulp schieten.

hier is een tutorial hoe je de telefoon ook kan updaten.
http://broodplank.net/?p=234

En hier is de Nederlands stock rom te downloaden.
http://samsung-updates.com/get/1483/Samsung_Firmware_GT-I9001_XEN_I9001XXKQE_Android_2_3_6.html

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 12:07

AndroidDevil;317325
Eerlijk gezegd word ik er een beetje moe van om steeds het zelfde uit te moeten leggen. Maar ik zal nog één keer te hulp schieten.

hier is een tutorial hoe je de telefoon ook kan updaten.
broodplank.net » Blog Archive » How to flash (or unbrick) Samsung Galaxy S Plus

En hier is de Nederlands stock rom te downloaden.
samsung-updates.com - Thank you for download!

Ik kan me enigszins voorstellen dat je hier moe van wordt AndroidDevil maar heb je enig idee hoe het komt dat juist deze telefoon (de Galaxy S plus) zoveel problemen heeft met updaten en de andere toestellen niet (tenzij ze door de winkelier zijn aangepast)?

Ik blijf me dat toch afvragen.

AndroidDevil

AndroidDevil

• Berichten 743
  • Reputatie 0
  • 3 juli 2012
  • 12:54

vanhulstmarc;317549
Ik kan me enigszins voorstellen dat je hier moe van wordt AndroidDevil maar heb je enig idee hoe het komt dat juist deze telefoon (de Galaxy S plus) zoveel problemen heeft met updaten en de andere toestellen niet (tenzij ze door de winkelier zijn aangepast)?

Ik blijf me dat toch afvragen.

Mensen maken fouten. Dat is niet alleen het geval bij de gebruikers maar ook bij bedrijven zoals Google en Samsung.

ik ben zelf half blind. Het heeft me behoorlijk wat tijd gekost om mijn telefoon weer goed te krijgen. Maar het was zeker de moeite waard. ik heb in middels zelf m'n telefoon weer werkend gekregen. En ik ben zelfs nog een stapje verder gegaan door een Custom Recovery en de BootLoader te Flashen. En m'n telefoon werkt weer Perfect.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2012
  • 12:56

AndroidDevil;317576
Mensen maken fouten. Dat is niet alleen het geval bij de gebruikers maar ook bij bedrijven zoals Google en Samsung.

ik ben zelf half blind. Het heeft me behoorlijk wat tijd gekost om mijn telefoon weer goed te krijgen. Maar het was zeker de moeite waard. ik heb in middels zelf m'n telefoon weer werkend gekregen. En ik ben zelfs nog een stapje verder gegaan door een Custom Recovery en de BootLoader te Flashen. En m'n telefoon werkt weer Perfect.

AndroidDevil,

Gezien je antwoorden in de diverse delen van het forum zou je bovenstaande niet zo snel denken achter je want je bent bijzonder kundig!!

Bewerkt (24 april 2013 15:10)
jdebont77

jdebont77

• Lid sinds 16 oktober 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2012
  • 22:14

ik heb afgelopen zaterdag mijn galaxy s + ge update maar door kies doet hij nu helemaal niks meer, krijg hem niet in downlaod mode en kan hem ook niet opladen meer……wat te doen ben echt wanhopig nu….heb al een nieuwe batterij gekocht omdat ik hoopte dat hij daarmee wel weer aan kon gaan.

Bewerkt (24 april 2013 15:42)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.