Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
pklijzing;320461Naar juiste forum (Samsung Galaxy S Plus) verplaatst
Dan moet je via Odin effe de bootloader flashen.
bart1234;320449
Beste mensen,
Ik heb een probleem. Ik probeer al een tijd een custom ROM op mijn samsung galaxy s plus te krijgen. Hiervoor moest ik mijn telefoon rooten en CWM erop zetten. Ik heb mijn telefoon geroot en nu heb ik ook clockworkmod recovery (CWM) erop gezet. Ik heb CWM-based Recovery v5.5.0.4
Nu is mijn telefoon dus geroot en heb ik dus ook clockworkmod recovery, alleen nu drukte ik op ‘'reboot system now’' en toen ging mijn telefoon gewoon weer op recovery stand!
Ik heb al de batterij eruit gehaald en proberen opnieuw op te starten dit had weinig succes want hij ging gewoon weer in recovery stand. Dit gebeurd dus ook als ik niet de combinatie (volume naar beneden, menu, power) indruk maar alleen de power knop.
Ik zit met de handen in het haar en vind dit erg vervelend omdat ik nu eigenlijk niets meer kan doen!
Help me alsjeblieft!,
Bart
sorry het klinkt misschien heel dom maar ik kan de boot_loader tar niet vinden als ik hem het uigepakt en als ik hem niet heb uitgepakt. Ik zie hem dus niet als ik bij odin op boot druk..
bart1234;321136Je hoeft die boot_loader niet uit te pakken. je kan hem in odin gewoon in Boot zetten en in OPS zet je het AriesVE.ops bestand.
sorry het klinkt misschien heel dom maar ik kan de boot_loader tar niet vinden als ik hem het uigepakt en als ik hem niet heb uitgepakt. Ik zie hem dus niet als ik bij odin op boot druk..
Oke, ik heb nu alles goed (volgens mij). Ik heb in de OPS de AriesVE.ops zitten en in de BOOT de Boot_loader.tar . Mijn telefoon zit in de download mode en volgens mij heb ik nu alles goed. Er staat dat het ongeveer 5-10 min duurt. Alleen bij loopt hij maar door! Hij stopt niet! Ik heb al me external sd eruit gehaald en me sim kaart eruit maar niets blijkt te helpen!
Oplossingen? Of doe ik het nog steeds niet goed?
Bart
bart1234;321172
ik krijg een FAIL na 2 sec
Odin is dan ook gestopt je krijgt dan raportverzenden of niet verzenden en dan sluit hij af
Beste mensen,
Ik heb een probleem. Ik probeer al een tijd een custom ROM op mijn samsung galaxy s plus te krijgen. Hiervoor moest ik mijn telefoon rooten en CWM erop zetten. Ik heb mijn telefoon geroot en nu heb ik ook clockworkmod recovery (CWM) erop gezet. Ik heb CWM-based Recovery v5.5.0.4
Nu is mijn telefoon dus geroot en heb ik dus ook clockworkmod recovery, alleen nu drukte ik op ‘'reboot system now’' en toen ging mijn telefoon gewoon weer op recovery stand!
Ik heb al de batterij eruit gehaald en proberen opnieuw op te starten dit had weinig succes want hij ging gewoon weer in recovery stand. Dit gebeurd dus ook als ik niet de combinatie (volume naar beneden, menu, power) indruk maar alleen de power knop.
Ik zit met de handen in het haar en vind dit erg vervelend omdat ik nu eigenlijk niets meer kan doen!
Help me alsjeblieft!,
Bart