Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
TaranQ;326699
Leuk maar betalend en voor de ‘leukste’ opties zelfs een maandelijks abbo ….
Mrjraider;326706
De beste bescherming is gewoon zorgen dat je em niet kwijt raakt of dat ie niet gestolen word.
TaranQ;326699
bkaptein;328580
@MrjraiderIk heb dezelfde ervaring als jij op mijn Galaxy S-plus. Als je op de **KNIP**zoekt naar “samsung” is de 2e app die je tegenkomt “Samsung Account”. Nadat ik de APK had geïnstalleerd, kon ik wél het Samsung Account toevoegen aan m'n accounts. Daarna het Samsung account geconfigureerd etc. en ingelogd op SamsungDive.
Guess what… werkt nog steeds niet, komt volgens mij omdat in deze telefoon dat zgn. “Externe besturingselement” ontbreekt.
Iemand anders nog suggesties?
Mrjraider;328587Ik zorg ook dat die van mij niet gejat wordt. Er staat ook NORTON beveiliging op. Waarmee je je telefoon kan beveiligen tegen derden via sms.
Ik laat het erbij zitten, ik zorg gewoon dat ie niet gejat word of kwijt raakt. Wel is het stom dat het geen ondersteuning bied maar ik maak me daar verder ook niet druk om..
bkaptein;328580
@MrjraiderIk heb dezelfde ervaring als jij op mijn Galaxy S-plus. Als je op de **KNIP**zoekt naar “samsung” is de 2e app die je tegenkomt “Samsung Account”. Nadat ik de APK had geïnstalleerd, kon ik wél het Samsung Account toevoegen aan m'n accounts. Daarna het Samsung account geconfigureerd etc. en ingelogd op SamsungDive.
Guess what… werkt nog steeds niet, komt volgens mij omdat in deze telefoon dat zgn. “Externe besturingselement” ontbreekt.
Iemand anders nog suggesties?
Sander M;328703Zoals duidelijke te lezen in onze huisregels is het niet toegestaan illegale dingen zoals alternatieve markten te bespreken op AW.
Oh haha, was me nog niet eens opgevallen maar goed dat we moderators hebben.