Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

henrie013

henrie013

• Lid sinds 14 april 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2012
  • 20:36

Heb hier een samsung galaxy S2 plus van een paar maanden oud en daar werkt de menuknop opeens niet meer van,voordat het probleem ontstond heb ik wel gezien dat het display oplichte uit zich zelf.

Ik ben bang als ik hem ga opsturen voor garantie dat ze aankomen met vocht probleem en dan een rekening ga krijgen waar ik niet op zit te wachten,de gsm is zeer zeker niet nat/vochtig geworden en is normaal mee om gegaan.

Wat zou ik nu het beste kunnen doen ?

Bewerkt (24 april 2013 15:19)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 29 juli 2012
  • 20:56

Ik neem aan dat je de S plus bedoelde er bestaat naar mijn weten geen S2 plus (of toch wel :S). In ieder geval, als jij zeker weet dat deze nooit in het water is gevallen of iets degelijks dan kan je de telefoon gewoon opsturen en laten maken. Ik heb totaal geen ervaring met dit soort gevallen maar het lijkt me geen vocht probleem, gewoon even navraag doen in een telecom winkel zij weten vaak meer.

Bewerkt (24 april 2013 15:19)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.