Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
joostvhoek;328596
Hallo,
De laatste tijd heb ik steeds vaker dat er in de statusbar ‘alleen noodoproepen’ komt te staan terwijl er ‘T-Mobile’. Op dat moment kan ik ook niet internetten, smsen en bellen. Als ik dan bij instellingen het t-mobile netwerk weer selecteer, meldt ie ‘geregistreerd op netwerk’ maar er blijft in de statusbar ‘alleen noodoproepen’ staan en ik kan nog steeds niet internetten of bellen/smsen.
Alleen als ik de telefoon opnieuw opstart maakt hij weer verbinding met het netwerk.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er een oplossing voor?
Joost
Is de 2.3.6 update van t-mobile al uit? Ik zie hem nog niet in Kies.
Joost
joostvhoek;328598
Is de 2.3.6 update van t-mobile al uit? Ik zie hem nog niet in Kies.
Joost
Dankje, ik zal het eens proberen.
Joost
Helaas, ik heb Kies verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar hij zegt nog steeds dat de meeste recente versie erop staat.
Iemand anders een idee?
Joost
Mrjraider;328599
Al een hele tijd, als kies niet wil. Moet je kies updaten via help > controleren op updates..
Zegt ie dat je de laatste versie hebt moet je kies deinstalleren, je pc opnieuw opstarten en opnieuw installeren en opnieuw proberen.
joostvhoek;328884Ik neem aan dat je datgene dat ik rood gemarkeerd heb hierboven precies zo gedaan hebt, en daarna weer je pc herstart hebt?
Helaas, ik heb Kies verwijdert en opnieuw geïnstalleerd maar hij zegt nog steeds dat de meeste recente versie erop staat.
Iemand anders een idee?
Joost
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn computer niet opnieuw heb opgestart :shy:
Morgen zal ik het eens met herstart proberen
Joost
Nu heb ik precies gedaan zoals je beschreef, en zelfs op 2 verschillende computers. Toch kreeg ik steeds dit te zien:
5248
Dus…
Joost
joostvhoek;329169
Nu heb ik precies gedaan zoals je beschreef, en zelfs op 2 verschillende computers. Toch kreeg ik steeds dit te zien:
5248
Dus…
Joost
Hallo,
De laatste tijd heb ik steeds vaker dat er in de statusbar ‘alleen noodoproepen’ komt te staan terwijl er ‘T-Mobile’. Op dat moment kan ik ook niet internetten, smsen en bellen. Als ik dan bij instellingen het t-mobile netwerk weer selecteer, meldt ie ‘geregistreerd op netwerk’ maar er blijft in de statusbar ‘alleen noodoproepen’ staan en ik kan nog steeds niet internetten of bellen/smsen.
Alleen als ik de telefoon opnieuw opstart maakt hij weer verbinding met het netwerk. Na een half uur staat er al weer ‘alleen noodoproepen’ en moet ik hem weer opnieuw opstarten. En zo de hele dag door.
Zijn er meer mensen met dit probleem, en is er een oplossing voor?
Joost