Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
jordi0546;328769
hallo ,
ik heb zins kort een mtp-applicatie melding en dan geeft die aan dat hij verbonden is met de computer.
ook al is die niet verbonden met de computer.
ook zegt hij dat de batterij oplaad maar ik heb een app dat ik kan zien voel % ik heb.
en die daalt wel gewoon.
iemand ervaring met deze foutmelding?
heb de mobiel al een keer terug naar fabrieks instellingen gedaan maar ook dit helpt niet.
Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1
Alles stock and niet geroot.
Verwijder de MTP applicatie :> (kun je wel alleen nog usb debugging gebruiken)
broodplank1337;328859
Verwijder de MTP applicatie :> (kun je wel alleen nog usb debugging gebruiken)
jordi0546;329142
Ik kon hem niet verwijderen alleen stop zetten maar dat werkt niet hoe verwijder je hem dan?
En als je die verwijderd kun je hem dan wel gewoon.opladen?
we hebben contact gehad met samsung
je moet firmware updaten.
via samsung kies.
maar ik kan mijn telefoon niet aan de pc hangen omdat die zogenaamd al verbonden is met de computer…
Lees mijn how to over flashen/upgraden van GT-i9001. Lees vanaf het stukje ODIN.
daar snap ik helemaal niks van.
en dat is ook niet mogelijk want ik kan mijn telefoon niet aan de computer hangen..
heb android verwijderd en krijg er geen nieuwe meer op..
als ik mijn mobiel opstart gaat hij meteen al in de recevery modus..
Volg wat er staat dan komt het goed.
ik wacht nog steeds op pass.. (19:13) minuten al bezig
ik kon de md5 niet vinden naar een poosje zoeken kwam ik uit op PDA.tar.md5 is dat wel goed?
hallo ,
ik heb zins kort een mtp-applicatie melding en dan geeft die aan dat hij verbonden is met de computer.
ook al is die niet verbonden met de computer.
ook zegt hij dat de batterij oplaad maar ik heb een app dat ik kan zien voel % ik heb.
en die daalt wel gewoon.
iemand ervaring met deze foutmelding?
heb de mobiel al een keer terug naar fabrieks instellingen gedaan maar ook dit helpt niet.