Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Niet voor onze telefoon komt er nooit een officiele Jelly Bean Android. Er is wel een custom Rom beschikbaar op XDA, zie mijn Index hieronder in mijn handtekening.
Je kunt dit niet zomaar updaten. Je bent afhankelijk van Samsung om een update uit te brengen. Deze kan je dan via KIES installeren. Maar er is momenteel geen hogere versie als dat je nu hebt, dus je kan niet updaten.
Tenzij je bereid bent om te rooten en een custom rom te installeren. Dit is de niet officiële weg om toch de laatste versie te draaien.
Dit is niet geheel zonder risico, en word in het algemeen alleen gedaan door personen die technisch wat meer ervaring hebben.
Oke,
Is een dan een andere nieuwere versie te downloaden voor onze telefoon?
En hoe doe ik dat?
Heb er echt geen bal verstand van
Laatste stock roms kun je hier downloaden: Samsung Updates | Latest firmware for your Samsung phone! Not affiliated with Samsung in any way.
Laatse custom roms kun je downloaden op XDA: Galaxy S Plus I9001 Android Development - xda-developers
Roms installeer je via CWM of Odin, lees de i9001 wiki en je komt al heel ver: Samsung Galaxy S Plus/GT-I9001 - XDA-Developers
Hey allemaal ,
Iemand die me kan helpen ?
Ik heb namelijk een Samsung Galaxy S2 maar heeft versie 2.3.3 erop staan en wil hem updaten naar 4 ?
Ik ben niet zeker of dat kan dus vraag ik het aan jullie die er iets meer verstand van hebben , als je kan helpen reageer dan aub .
Alvast Bedankt Abdel .
Abdel1voor alle info over rooten custom roms enz… voor de galaxy s2 kun je het beste terecht bij index Belangrijke Topics galaxy s2.
Hey allemaal ,
Iemand die me kan helpen ?
Ik heb namelijk een Samsung Galaxy S2 maar heeft versie 2.3.3 erop staan en wil hem updaten naar 4 ?
Ik ben niet zeker of dat kan dus vraag ik het aan jullie die er iets meer verstand van hebben , als je kan helpen reageer dan aub .
Alvast Bedankt Abdel .
Hallo mensen,
Ik zal ongetwijfeld heel dom zijn,
Maar
Kan iemand me vertellen hoe ik mijn android update?
Ik heb een galaxy s plus GT-I9001 (firmwareversie 2.3.3)
Ik heb GEEN idee
Groets