Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Gewoon uittesten, de ene gebruiker zegt dat de RC5 beter is en de andere zegt weer dat BE beter is. Ik zelf vind beide erg prettig maar ik vind Go Launcher echt verschrikkelijk :p en de buggy TWlauncher is ook niet erg prettig. Ik zelf draai nu EHNDROIX en die werkt prima. Ik blijf erbij dat je dit allemaal voor jezelf moet gaan uittesten.
hallo broodplank wat zijn de voor/nadelen van deze t.o.v elkaar?
en moet ik dan de kernel ook aanpassen?
ik heb nu jou broodrom rc5.
deze werkt prima.
gr schorpioen
Dit is geheel persoonlijk.
Je moet voor jezelf gaan kijken wat je belangrijk vind, ik heb beide roms getest en beide zijn ze goed voor dagelijks gebruik. BE vind ik persoonlijk wat beter dan RC4/5 maar dit is mijn mening.
als ik de be installeer zit daar dan gelijk de 1.2 kernel bij in of moet ik die apart installeren?
bvd schorpioen
schorpioen;330780
als ik de be installeer zit daar dan gelijk de 1.2 kernel bij in of moet ik die apart installeren?
bvd schorpioen
oke bedankt , ga het uitproberen.
hoe kan ik op de beste manier een backup maken?
en hoe , en maak ik dan een backup op de tel of pc?
bvd schorpioen
Je maakt een backup door je telefoon te rebooten in recovery (houd de power knop ingedrukt als hij aan is en kies “Reboot recovery”)
Als je in recovery bent ga dan naar: backup & restore > backup. dan word er een backup gemaakt op je interne sdkaart
oke dat heb ik gedaan .
moet ik misschien ook een nandroid backup maken?
en verder volgens de handleiding doen zeker.
schorpioen;330962
oke dat heb ik gedaan .
moet ik misschien ook een nandroid backup maken?
en verder volgens de handleiding doen zeker.
hallo , ik zou graag willen weten wat de voordelen/nadelen zijn van broodrom rc5 en de buisness editie die brood heeft.
zelf heb ik er op dit moment de broodrom rc5 op draaien.
en ben daar heel te vreden mee.
draait perfect (mijn dank brood).
maar ik las over de business editie en die spreekt me ook wel aan , vandaar de vraag.
bvd schorpioen