Ik heb sinds gisteren een draadloos modem van UPC ik gebruik ook mijn mijn Smartphone met Wifi daarop. Dit werkt een tijdje goed en dan ineens is de verbinding verbroken. Ik heb het ook geprobeerd met mijn laptop en die blijft wel verbinding houden moest dit proberen van UPC als die goed bleef werken is de verbinding goed dus moet het aan mijn telefoon liggen. Is dit op te lossen? Als ik opnieuw verbinding maak werkt het weer een tijdje en valt dan later weer weg.
Bewerkt (24 april 2013 15:25)
Ik heb sinds gisteren een draadloos modem van UPC ik gebruik ook mijn mijn Smartphone met Wifi daarop. Dit werkt een tijdje goed en dan ineens is de verbinding verbroken. Ik heb het ook geprobeerd met mijn laptop en die blijft wel verbinding houden moest dit proberen van UPC als die goed bleef werken is de verbinding goed dus moet het aan mijn telefoon liggen. Is dit op te lossen? Als ik opnieuw verbinding maak werkt het weer een tijdje en valt dan later weer weg.
Ik heb sinds gisteren een draadloos modem van UPC ik gebruik ook mijn mijn Smartphone met Wifi daarop.
Dit werkt een tijdje goed en dan ineens is de verbinding verbroken. Ik heb het ook geprobeerd met mijn laptop en die blijft wel verbinding houden moest dit proberen van UPC als die goed bleef werken is de verbinding goed dus moet het aan mijn telefoon liggen. Is dit op te lossen? Als ik opnieuw verbinding maak werkt het weer een tijdje en valt dan later weer weg.