Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

  • POCO X3

  • Google Pixel 5

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

tattyteddymel

tattyteddymel

  • Lid sinds 19 september 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 19 september 2012
  • 23:04

Ik heb dus problemen met mijn 3G verbinding. Ik ben bij mobistar en recent overgeschakeld naar een Dolphin15 abonnement, toen ik het net had kon ik zonder problemen op 3G maar nu raak ik er niet meer op en heb er blijkbaar ook geen profiel meer van, dat is ineens verdwenen (volgens mij hebben mijn kinderen zich geamuseerd …). Ik kan via de site van mobistar geen automatische configuratie laten sturen dus ik moet het handmatig doen, duurde even eer ik de juiste instellingen had gevonden maar nu wilt hij dat nieuwe profiel niet opslaan …

Ik doe alles volgens deze link: gsm configurator | Mobistar

maar bij de sectie opslaan doet hij niks, ik sla het op maar er verschijnt geen profiel … er blijft staan: geen items. Normaal zou er ook iets van mms moeten bij staan (die instellingen kan ik wel automatisch via een sms laten sturen) maar die staan er ook niet bij …

Wat doe ik verkeerd ? Ligt het aan mij of aan m'n gsm?

groetjes

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
Mrjraider

Mrjraider

  • Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • #2
  • 20 september 2012
  • 20:01

Dit duurt even, soms komt deze er ineens wel tussen te staan. Wat daar de reden van is is onbekend, ik heb dit ook met VodafoneNL zeker na flashen van een andere ROM. Maar even geduld en ga gewoon internetten, wellicht werkt het wel.

Bewerkt (24 april 2013 15:35)
tattyteddymel

tattyteddymel

  • Lid sinds 19 september 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 6 oktober 2012
  • 01:46

Uiteindelijk de batterij er even uitgehaald en terug ingestoken en nu werkt het wel … En af en toe werkt het niet maar dan haal ik de batterij er terug uit en daarna werkt het terug perfect …

Bewerkt (24 april 2013 15:39)
ovpt

ovpt

  • Lid sinds 20 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #4
  • 20 januari 2013
  • 13:32

hallo, ik ben nieuw hier.
ik heb een probleem met mijn galexy ace gt-s5830i.
ik heb geen mobiel netwerk, ik heb een lebara kaart erin zitten.
als ik de kaart eruit haal en in n andere telefoon plaats kan ik er alles mee doen, maar niet in de nieuwe telefoon van samson galexy ace.
kan iemand mij helpen aub, wat moet ik hieraan doen? heb telefoon gereset alles gedaan maar niets niets en nog eens niets

Bewerkt (24 april 2013 16:11)
Sander_M

Sander_M

  • Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • #5
  • 20 januari 2013
  • 13:56

ovpt;375699
hallo, ik ben nieuw hier.
ik heb een probleem met mijn galexy ace gt-s5830i.
ik heb geen mobiel netwerk, ik heb een lebara kaart erin zitten.
als ik de kaart eruit haal en in n andere telefoon plaats kan ik er alles mee doen, maar niet in de nieuwe telefoon van samson galexy ace.
kan iemand mij helpen aub, wat moet ik hieraan doen? heb telefoon gereset alles gedaan maar niets niets en nog eens niets

Je reageert hier in een Galaxy S Plus topic, stel je vraag even in het forum voor de Ace: Samsung Galaxy Ace

Bewerkt (24 april 2013 16:11)

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.