Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Zit nu met he zelfde probleem als boven omschreven. Kies (trotse eigenaar samsung) is wat mij betreft een gedrocht en vraag me af wat en of samsung hier iets aan gaat doen. Ze zijn niet in staat om simpel een update voor een toestel voor elkaar te krijgen :cry: De enige oplossing is dan dat een stel slimmerikken via een omweg voor elkaar krijgen wat samsung eigenlijk zou moeten doen. Mijn abonnement loopt af, en mijn besluit voor een ander toestel lijkt dus niet vreemd.
Ik heb dit nu ook met mijn Lg optimus GT540.
Heeft er iemand een oplossing daarvoor??
Hiervoor zit je bij het verkeerde forum..
shadilive;347712
Ik heb dit nu ook met mijn Lg optimus GT540.
Heeft er iemand een oplossing daarvoor??
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Broodplank 1337 ik zal hem even downloaden, denk dat dit wel gaat werken bestandje is ook groter dan de vorige.
Dat zal wel niet goed gegaan zijn, die was maar 3 mb dus dat deugt niet denk ik !
Nou mensen jullie worden echt Heel erg bedankt, zonder jullie had ik het niet gered. MIJN DANK DAAR VOOR !
ik laat het nog wel even weten of het verder gelukt is ! !
Oja Mrjander, ik wil die van jou ook wel eens proberen. Is dat wel NL versie ? en ik heb beide Odin op de pc, v1.3 &v4.3.
maar bij de v1.3 versie bleef hij dus de hele tijd bij “setup connection” hangen dus gebruik liefer v4.3 daar ging het wel goed mee !
Jaaa, hij doet het weer helemaal goed na de update ! !
Iedereen maar bedankt voor jullie hulp, mrjander je hoeft het niet meer voor mij te doen hoor.
Het werkt weer, als je wil mag het wel dan zal ik het wel proberen. Maar het is niet noodzakelijk !
IEDEREEN DIE GEHOLPEN HEEFD BEDANKT !