Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

sirrepresaille

sirrepresaille

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2012
  • 12:11

Beste,

Enkele weken geleden heb ik mede met hulp van jullie mijn telefoon via odin naar de nieuwste firmware geupdated!! Dit werkte perfect! Maar al snel ontdekte ik dat het niet helemaal liep zoals ik wilde. Wanneer ik apps opende op mijn telefoon viel deze na een paar minuten uit. Wanneer ik opnieuw opstartte, was de batterij leeg en viel de telefoon weer uit… het gekke was dat wanneer je de telefoon aan de lader lag, hij binnen 15 min weer volledig vol was… (probleem wat ik had word ook in deze post beschreven…: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-plus/39977-telefoon-valt-spontaan-uit-batterij-drain.html

Maargoed, nu is het nog gekker geworden, want als ik mijn telefoon opstart blijft hij opnieuw opstarten! Eerst zie ik een samsung logo, en dan een opstart geluid van galaxy s plus…. dit zie ik dan ook staan op mijn telefoon… dit staat er een minuut, en dan begint het verhaal weer opnieuw… weer zie ik het samsunglogo enz. enz.

Nu dacht ik, laat ik via recovery mode mijn mobiel in de fabrieksinstellingen zetten, misschien helpt dit… POWER + VOLUME UP geprobeerd, maar helaas werkt niet… ik zie soms een pakketje staan op mijn beeldscherm met een pijltje eruit, wijzend naar een android mannetje…. Maar verder kom ik niet… hierna start mijn telefoon gewoon opnieuw op…

Ook heb ik geprobeerd de rom via odin gewoon opnieuw te installeren, dit lukt wel, tenminste odin zegt dat het geslaagd is, maar de telefoon blijft hetzelfde… rebooten en rebooten…

Hoe kan ik dit verhelpen?? Enig idee??? Misschien een mogelijkheid om via de PC in je recovery te komen???….

Alvast super bedankt!

Greetz,

Bastiaan

Bewerkt (12 oktober 2012 12:11)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2012
  • 13:20

Laat de batterij uit voor een tiental minuten.
Reboot in recovery.
Probeer dan eerst eens een andere rom (die compatible is) te installeren .
Na iedere flash is het aangeraden een full wipe / factory reset te doen.
Alsook na iedere flash / update een battery calibration uit te voeren.

Bewerkt (12 oktober 2012 13:20)

Grtz Barre

sirrepresaille

sirrepresaille

• Lid sinds 22 september 2012
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2012
  • 15:31

Beste barremans…

Ik kan niet in recovery mode komen… dus rebooten in recovery gaat lastig ;-))
Enig idee hoe ik daarin kan komen????

Bewerkt (24 april 2013 15:41)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.