Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ga je nog wat meer info geven? wellicht een link? persoonlijke ervaringen?
panda;360505
Op de XDA website staat een nieuwe rom. Bij mij werkt cyanogenmod 10 Alpha 2 wel. Versie 3 werkt bij mij niet. Voor meer informatie zie deze link: ROM] CyanogenMod 10 by ivendor - Alpha 3 - xda-developers
Er is een nieuwe alpha 4 die de fout in de build van alpha 3 verhelpt. Alpha 4 start wel op op mijn sgs+
en alpha 5 zelfs…
had mety alpha3 +update vanmorgen wel weer een giga wake-up lag… weet iemand of dit met een BFS kernel ook verholpen is? Draai nu op stock..
Met alpha4 had ik geen noemenswaardige wake-up lag. Over alpha5 zit ik nog even te twijfelen. op xda worden wat problemen met de APN lijst gemeld. Aardig wat mensen hebben een lege lijst en kunnen daardoor niet gebruikmaken van dataverkeer.
daar was toch al een fix voor? ik heb in ieder geval geen problemen (tot nog toe..)
Ik heb het er maar op gewaagd, en bij mij zijn er in ieder geval geen APN problemen.
Wel viel het mij op dat mijn wordfeud icoontje van mijn homescreen verdwenen was nadat deze via google play geupdate was.
inmiddels al alpha 5 wel erg interresant alleen jammer van de kernel die nog op versie 2 hangt voor een werkende camera en usb..
Op de XDA website staat een nieuwe rom. Bij mij werkt cyanogenmod 10 Alpha 2 wel. Versie 3 werkt bij mij niet. Voor meer informatie zie deze link: ROM] CyanogenMod 10 by ivendor - Alpha 3 - xda-developers