Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

patjo5

patjo5

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 1 december 2012
  • 17:07

Hallo allemaal,

gisteren heb ik geprobeerd om een nieuwe rom te laden bij mijn vrouw haar telefoon omdat de telefoon samsung galaxy s een aantal fouten geeft spontaan uit valt etc etc. Ik ben bij iemand geweest die ook bij zijn eigen foon een nieuwe rom geplaatst heeft. Nu lukte het keer op keer niet om via odin de rom erop tezetten.

Zou dit te maken kunnen hebben dat het hier een telefoon van tele 2 betreft ??

Degene die de rom wilde plaatsten vond het ook vreemd dat de telefoon bijna niet in de rec/download scherm kwam.

Is er misschien iemand die mij kan helpen?

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6042
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 1 december 2012
  • 18:29

patjo5;362596
gisteren heb ik geprobeerd om een nieuwe rom te laden bij mijn vrouw haar telefoon omdat de telefoon samsung galaxy s een aantal fouten geeft spontaan uit valt etc etc.
Je zegt een ‘Galaxy S’, maar je zit in het Galaxy S plus' forum. Heb je een Galaxy S plus? dat is wel belangrijk want Galaxy S Roms doen het niet op de S plus.

patjo5;362596
Nu lukte het keer op keer niet om via odin de rom erop tezetten.

Zou dit te maken kunnen hebben dat het hier een telefoon van tele 2 betreft ??

Degene die de rom wilde plaatsten vond het ook vreemd dat de telefoon bijna niet in de rec/download scherm kwam.

Is er misschien iemand die mij kan helpen?
Je zal iets meer moeten vertellen dan ‘Odin doet het niet’ om ons info te geven waardoor we kunnen helpen. Wat voor foutmeldingen geeft Odin? Maakt je telefoon wel verbinding? Welke ROM probeer je te installeren en waar gaat het mis?

Wat bedoel je met ‘de telefoon komt moeizaam in rec/download modus’, Bedoel je dat wanneer je de toetsencombinatie indrukt hij vaak ‘normaal’ opstart ipv in de betreffende download modus?

Dat de telefoon van tele2 is moet niets uitmaken. De hardware is precies hetzefde.

Bewerkt (24 april 2013 15:56)
patjo5

patjo5

• Lid sinds 20 oktober 2010
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 3 december 2012
  • 19:26

Hoi Nanders,

Het gaat hier om de Samsung Galaxy S +. Dit was een slip of the vinger zullen we maar zeggen. Het ging om de ROM van Cyonod. Maar ik heb naar even zoeken een beschrijving gevonden hoe je een nieuwe ROM kan zetten op de SGS+.

Dat ga ik wel even proberen, lukt dit niet meld ik me wel weer.

Vandaag heb ik de eerste stappen doorlopen die hier op het forum te vinden zijn, bijv door de nieuwe firmware erop te zetten.

Dit is nu gelukt maar als ik nu probeer de recovery mode probeer krijg ik een foutmelding te zien …RANDUMP MODE Cause: Force Upload …. wat moet ik nu doen

Alvast bedankt voor het meedenken tot zover.

Gr

Patrick

Bewerkt (24 april 2013 15:57)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.