Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

mortens

mortens

• Lid sinds 10 mei 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 4 december 2012
  • 17:14

Ik had 2 Gmail accounts. Na het verwijderen van 1 van de 2 Gmail accounts is het niet meer mogelijk om in de agenda van mijn vriendin te kijken. Op de pc ingelogd in Gmail is alles gewoon normaal en kan ik alles zien. Het rare is dat als ik wat vanaf mijn SMG in de (gedeelde) agenda zet zij het wel kan zien op haar SMG. Dus het lijkt wel dat de verbinding (synchronisering)naar mijn SMG niet binnen komt. Ook krijg ik steeds bij het starten van een nieuwe afspraak steeds de kreet van “Kies Air ”op mijn SMG.
Ik draai op 2.3.6
kennel 2.6.35.7-perf dpi@dell127#1

Dus het gaat alleen niet goed naar mijn SMG.

Kan iemand mij helpen.

Mortens

———- Update van bericht ———-

Heb het al gevonden op Google.

OPGELOST!!!! Ik heb via instellingen/applicaties/applicatiebeheren de gegevens van de opslag van de applicatie “agenda opslaan” gewist. De agenda was hierdoor helemaal leeg. Daarna in de agenda alle agenda's weer aangevinkt en nu werkt het weer. Ook als er in de met mij gedeelde agenda een wijziging/toevoeging of verwijdering plaatsvindt verschijnt/verdwijnt deze vrijwel direct uit mijn agenda.

De oorzaak van mijn probleem blijft vaag, maar gelukkig is de oplossing gevonden!

Bedankt voor het meedenken Mortens

Bewerkt (24 april 2013 15:58)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.