Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

TaranQ

TaranQ

• Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 208
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 23:12

Ik heb pas mijn i9001 (SGS+) geupdate naar Slimbean ROM en met Titanium alle apps terug gezet. Nu na een paar dagen kom ik erachter dat MobileVoip niet erop staat. Ik wil dus een Titanium backup terugzetten maar daar blijft hij op hangen (of beter gezegd daar komt geen einde aan). Dus ik reboot en probeer vanuit de Play store te installeren en dat mislukt met de melding incompatible update. Dus probeer ik via de site van MobileVoip de apk te downloaden en rechtstreeks te installeren. Ook dat lukt niet hij geef aan ‘x app niet geinstalleerd’
Bij installeren geeft hij aan dat een bestaande app wordt vervangen ?? Het lijkt er dus op dat hij toch een vorige install ziet ? Hoe kom ik erachter wat er waar nog eventueel staat en hoe haal ik dat weg, (bij apps staat uiteraard niks)

Bewerkt (24 april 2013 15:58)
esther1801

esther1801

• Lid sinds 08 september 2010
  • Berichten 3757
  • Reputatie 40
  • 5 december 2012
  • 23:23

ik neem aan dat je root hebt!! Kijk eens met bijv root explorer bij data of system/apps misschien staat de app daar nog wel dan zal je hem eerst moeten verwijderen en dan de nieuwe apk pas installeren (aangezien hij aangeeft dat je een app wilt vervangen)

AW Forum Queen voor het leven

TaranQ

TaranQ

• Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 208
  • Reputatie 0
  • 5 december 2012
  • 23:29

Ja ik heb root, en op de bewuste plaatsen kan ik niks van mobilevoip terug vinden ….

TaranQ

TaranQ

• Lid sinds 23 juli 2011
  • Berichten 208
  • Reputatie 0
  • 6 december 2012
  • 21:17

Opgelost, stond dus wel ergens tussen system apps, verwijderd opnieuw opgestart (Cache en Dalvik cache gewist) en opnieuw geinstalleerd

Bewerkt (24 april 2013 15:59)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.