Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

angela1982

angela1982

• Lid sinds 16 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 16 december 2012
  • 15:29

Sinds deze week heb ik al twee keer last gehad van een spontane schermuitval van mijn Samsung Galaxy S Plus.

Mijn smartphone lag al een tijdje in ‘ruststand’ op die dag en normaal kan je het scherm dan weer activeren met de functietoets, pincode intoetsen en je kan je telefoon weer gebruiken. Dat lukte alleen niet. Ik dacht eerst dat de batterij wellicht leeg was dus aan de oplader gelegd, maar helaas er gebeurde niets. Normaal gesproken krijg je namelijk een batterij in je scherm te zien die aan het opladen is.

Ik vermoedde dat mijn telefoon nog wel aan was, maar het scherm gewoon niet functioneerde. Ter test een sms gestuurd en jawel hoor: ik hoorde een piepje bij de ontvangst maar het scherm bleef zwart. Na verwijderen van de batterij en opnieuw opstarten functioneerde alles weer, maar twee dagen later uit het niets gebeurde dit opnieuw.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en is er iets bekend over de oorzaken?

Thanks!

Groeten, Angela

Bewerkt (24 april 2013 16:01)
RedArrow

RedArrow

• Lid sinds 14 maart 2011
  • Berichten 79
  • Reputatie 0
  • 17 december 2012
  • 09:47

Wat is je laatst geinstalleerde App? Ik heb de Lag en verveldend/niet opkomen scherm ook gehad.
Uiteindelijk maar alle apps gedeinstalleerd en weg probleem. Weet alleen niet meer welke app het was

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 17 december 2012
  • 11:48

angela1982;366221
Sinds deze week heb ik al twee keer last gehad van een spontane schermuitval van mijn Samsung Galaxy S Plus.

Mijn smartphone lag al een tijdje in ‘ruststand’ op die dag en normaal kan je het scherm dan weer activeren met de functietoets, pincode intoetsen en je kan je telefoon weer gebruiken. Dat lukte alleen niet. Ik dacht eerst dat de batterij wellicht leeg was dus aan de oplader gelegd, maar helaas er gebeurde niets. Normaal gesproken krijg je namelijk een batterij in je scherm te zien die aan het opladen is.

Ik vermoedde dat mijn telefoon nog wel aan was, maar het scherm gewoon niet functioneerde. Ter test een sms gestuurd en jawel hoor: ik hoorde een piepje bij de ontvangst maar het scherm bleef zwart. Na verwijderen van de batterij en opnieuw opstarten functioneerde alles weer, maar twee dagen later uit het niets gebeurde dit opnieuw.

Heeft iemand dit wel eens meegemaakt en is er iets bekend over de oorzaken?

Thanks!

Groeten, Angela

Ik heb dat met een nieuwe galaxy S advance gehad, geen idee waar het aan gelegen heeft. Ik dacht aan een rotte batterij omdat ik ook een geel waarschuwings driehoekje kreeg bij het opladen. Maar ik heb een nieuwe gekregen van mijn leverancier, dus als je nog garantie hebt dan zou ik daar gebruik van maken.

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.