Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

johnkanon

johnkanon

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 12:09

Ik heb van een vriend een Samung S Plus meegekregen om te kijken wat ik er mee kan doen. Situatie is als volgt: enkel een icoon telefoon -> uitroepteken -> computer. Hij gaat niet meer aan of uit, enkel de batterij eruit halen helpt. Verder nergens reactie op.

Ook niet op de onderstaande tips welke ik in andere topics las:

1. Ontkoppel je telefoon van je computer
2. Hou Volume knop omhoog + Volume knop omlaag + Power ingedrukt, het scherm wordt even zwart

Alsnog icoon (telefoon -> uitroepteken -> computer)

Opnieuw opstarten…VOL UP + HOME + PWR ingedrukt houden tot je het Galaxy logo ziet…PWR button los laten maar de rest vastblijven houden ===> Voila: recovery mode!

Ik kom in ramdump mode, maar kan hier niets uitvoeren?

Ik heb de deze telefoon aan Windows 7 gelegd welke hem wel herkent en hem weergeeft in apparaatbeheer (Samsung USB Composite Device). Maar ook hier kom ik er niet in.

Wat is volgens jullie een raadzame stap? Als deze er is, wil ik graag weten of alle gegevens (als notitie's e.d.) behouden blijven…

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2013
  • 12:47

RAMDUMP is bijna gelijk aan recovery mode knoppen combo. Als je in recovery wilt moet je vol up + power indrukken zonder home

johnkanon

johnkanon

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 13:36

Mrjraider;378873
RAMDUMP is bijna gelijk aan recovery mode knoppen combo. Als je in recovery wilt moet je vol up + power indrukken zonder home

Bedankt voor je reactie.

- Volume knop omhoog + Volume knop omlaag + Power ingedrukt geeft RAMDUMP MODE cause: force upload

- Volume up + power geeft hetSamsung logo, daarna het icoon(telefoon -> uitroepteken -> computer) en dus geen Recovery mode.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 februari 2013
  • 15:49

Zorg wel dat je de samsung kabel in je telefoon heb zitten. Edit: Je moet btw wel in download modus komen door volume down + power + home in te drukken. En een stock ROM via odin te flashen. Zie hiervoor mijn how to over upgraden.

johnkanon

johnkanon

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 1 februari 2013
  • 16:13

Mrjraider;378931
Zorg wel dat je de samsung kabel in je telefoon heb zitten.
Edit: Je moet btw wel in download modus komen door volume down + power + home in te drukken. En een stock ROM via odin te flashen. Zie hiervoor mijn how to over upgraden.

Helemaal top. Hij staat inderdaad op Downloading via volume down + power + homemaar na een half uur wachten nog geen response of vooruitgang

rdheavy

rdheavy

• Lid sinds 23 december 2012
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 23:02

*Installeer de samsung drivers voor het toestel. *Controleer of Kies op de achtergrond draait/zo ja dan sluiten. *Je hebt als ops arvies nodig

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
Marcel21674

Marcel21674

• Lid sinds 29 maart 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 14 februari 2013
  • 11:42

Voor de ops aries versie, deze downloaden van de broodplank site, die werkt zeker. Er is ook een schijnbaar andere versie die hetzelfde heet, maar die niet werkt. Dan blijft je telfoon inderdaad hangen.

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren