Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

angerfist

angerfist

• Lid sinds 14 februari 2013
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 20:07

ey mensen ik wil graag weten wat is nauw de beste rom voor mijn I9001 ik game graag dus moet wel een beetje lkkr lopen heb er al veel gebrobeert maar misschien zijn er een paar waar ik overheen heb gekeken kan iemand mij met deze vraag helpen

Bewerkt (21 mei 2013 13:53)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 5 maart 2013
  • 21:24

Hallo, Dit soort topics zijn nutteloos. De reden hiervoor is heel simpel, ieder heeft wensen en eisen aan een ROM. Wel kan ik je advies geven. Voor de beste Jelly Bean ga naar CyanogenMOD 10 of 10.1, voor Ice Cream Sandwich ga voor CyanogenMod 9 (build 5 van arco) en voor Gingerbread kies dan ShadowROM demonslayer.

angerfist

angerfist

• Lid sinds 14 februari 2013
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2013
  • 22:11

thx ik heb hier wel wat aan ik weet dat het vragen is naar de bekende weg maar kan het altijd broberen thx man

elbo

elbo

• Lid sinds 17 juli 2012
  • Berichten 59
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2013
  • 10:00

Ik weet niet of het gewaardeerd wordt hier, ik persoonlijk vind ik alle roms (per android versie) nogal meer van hetzelfde. In functionaliteit verschillen ze niet bijzonder veel. De een heeft wat andere icoontjes en achtergrondplaatjes. Ook in stabiliteit ontlopen ze elkaar niet veel. De meeste roms hebben ook dezelfde bron. Of je neemt er een die op android 2.3 is gebaseerd. Dat heeft als voordeel dat die iets stabieler zijn en langer met een batterijlading doen (zeker als je 3g altijd aan hebt staan). Het nadeel is dat die wat beveiligingsissues hebben die niet meer opgelost gaan worden en niet meer de nieuwste apps aan kunnen. Met name voor gmail vind ik dat een nadeel. Een andere optie is eentje die op android 4.1 is gebaseerd. Die zijn wat onstabieler, maar reageren wel een stuk sneller (scrollen en scherm wisselingen gaat beduidend vloeiender). Als je altijd 3g aan hebt staan is het batterijgebruik bedroevend, en je moet er tegen kunnen dat je telefoon een aantal keer per weer spontaan reboot of apps crashen. (android 2.3 heeft ook wel spontanen reboots maar niet zoveel). Android 4.0 en 4.2 hebben niet echt toegevoegde waarde, in mijn optiek.

Rubberburner

Rubberburner

• Lid sinds 15 april 2013
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 20 april 2013
  • 08:35

4.1 is iig een stuk stabieler als de 2.3 ,dat weet ik uit ervaring.Met de 2.3 liep ie een paar keer per dag vast en met custom 4.1.2 is dat nog nooit gebeurt.Loopt ook veel sneller !

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)
meule

meule

• Lid sinds 16 november 2011
  • Berichten 1379
  • Reputatie 220
  • 20 april 2013
  • 10:02

er zijn al meerdere topics over dit onderwerp. Gebruik even de zoekfunctie.
Daarom sluit ik dit topic

Bewerkt (21 mei 2013 09:54)

Zie je iets op het AW forum dat niet door de beugel kan? Laat het een van de moderators weten middels de rapporteerknop.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren