Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

jobejan

jobejan

• Lid sinds 31 maart 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 10:16

Goedendag allemaal,

Na alle 29 pagina's doorgezocht te hebben ,ben ik toch bang dat ik jullie hulp nodig heb…

Mijn s plus wil niet meer opladen via de netadapter, hij gaat alleen maar aan als ie uit stond.
en ook wordt ie niet herkend door mijn vista pc , hij maakt zelfs storing op de usb poort
wel wordt ie opgeladen via de usb-poort.

Ik heb al een andere oplader geprobeerd , andere batterij en zelfs een ander stopcontact en de kabel
gecontroleerd met een ander toestel want natuurlijk prima werkt

Ik heb al een reset via het toestel gedaan ( instellingen en ……)

Het toestel is helemaal origineel en dat wil ik eerst ook graag zo houden
Mijn over het toestel gegevens:

firmware 2.3.5
kernelversie 2.6.35.7-perf
root@dell142 #1
buildnummer gingerbread.xxkpg

graag hulp

alvast bedankt johan

Bewerkt (21 mei 2013 14:20)
Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 31 maart 2013
  • 19:29

Wat je even moet doen is de usb poort in je telefoon (laten) nakijken. Wellicht is er een pin omgebogen oid.

jobejan

jobejan

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 31 maart 2013
  • 21:15

Mrjraider;396582
Wat je even moet doen is de usb poort in je telefoon (laten) nakijken. Wellicht is er een pin omgebogen oid.

Allereerst bedankt voor de reactie.

Ik heb de poort even goed bekeken en het ziet er erg goed uit, wat ik kan zien natuurlijk.
Het vreemde is dat met de usb-kabel aan pc hij wel oplaadt , maar in de auto met reis adapter weer niet.

Mrjraider

Mrjraider

• Lid sinds 23 april 2012
  • Berichten 1329
  • Reputatie 10
  • 1 april 2013
  • 11:43

Kijk eens onder instellingen > Applicaties > Ontwikkeling en schakel usb fout opsporing eens aan.

Bewerkt (14 mei 2013 12:07)
jobejan

jobejan

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 1 april 2013
  • 19:03

het vinkje heb ik aangezet maar er gebeurt niets..
niet bij het opladen via usb en ook niets als ik de oplader in het stopcontact doe..

Bewerkt (14 mei 2013 12:08)
p.wieringa2

p.wieringa2

• Lid sinds 12 februari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 8 april 2013
  • 08:00

Hierbij een reactie van S plus gebruiker met win-xp-7-8 pc en verschillende “ losse micro-usb laadsnoertjes ”. Misschien handig om te weten: De S plus kent drie werkstanden voor de USB-poort. 1-USB-massa-opslag schijf; 2-mediaplayer; 3-programma KIES. Zelf heb ik een standaard usb kabel die alleen maar kan opladen, maar waarbij de computer deze niet kan zien, maar wel de batterij oplaad … Zorg dat je dit even naloopt op dit punt. Daarnaast zou ik toch maar het originele usb kabeltje voor data - verkeer met de computer adviseren, deze laad op en communiceert met iedere ander apparaat. Daarnaast kent het programma KIES veel verbindingsproblemen. Mocht je ondanks laadproblemen hebben, dan is er toch kans dat je S Plus GSM usb connector vervuild of geroest is… of mechanisch defect…. Met 4WD spray op een eetlepel gespoten, en een dunne injectie spuit, kun je wat anti-corrosie vloeistof voorzichtig inspuiten. Na een week doet hij het weer, eventueel in een voorverwarmde elektrische oven op 40graden nadrogen gedurende 1,5 uur. Lichaamsvocht en koud weer gaat nooit goed met iedere GSM …. Van een dagelijkse GSM-fietser uit Zaandam.

———- Update van bericht ———-

Van een dagelijkse GSM-fietser uit Zaandam - UPDATE - Even nog een belangrijke aanvulling …. Bij iedere onderhoudsbeurt of reiniging dan wel activiteit, gelieve de batterij te verwijderen … Als je de GSM te heet in de oven legt met de batterij erin, dan raakt deze oververhit. Dus altijd voorverwarmen op 40 graden, GSM zonder batterij en zonder deksel erin, …>> Oven op VENTILEREN zetten thermostaat uitzetten of 20graden … na 1,5 uur koud eruit halen. Zorg ook dat statische lading door synthetische kleding en droge lucht met vloerbedekking, de GSM niet ernstig kan beschadigen, je ziet en voelt dit ook niet … - Einde - UPDATE - …

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.