Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2013
  • 14:28

Sinds een week heb ik weer een Samsung Galaxy S Plus in het bezit en eigenlijk al vanaf dag een ben ik bezig met daarop een andere ROM te plaatsen. Helaas mislukte dat tot gisteren steeds weer (of ik kwam terecht in de wel bekende bootloop of het leek er op als of er niets was geinstalleerd en kreeg ik het start scherm te zien waar je o.a. een ROM kunt installeren) en ik snapte er gewoon niets van want ik deed precies wat er stond maar toch mislukte het.

Gisteren ging het geheel anders, welke ROM ik ook installeerde (bijvoorbeeld die van Broodplank) alles ging goed en kon ik mijn telefoon installeren (soms had ik helaas nog wel last van het feit dat de Gapps van Google niet wilde installeren) en hij liep als een zonnetje.

Helaas ging het mis toen ik de updates van Google Play wilde installeren. Ik kreeg bij veel updates (zelfs die onlangs waren bijgewerkt) de melding dat die bepaalde update (9292, NS, Breng, Connexxion e.v.a) niet compatibel waren met mijn telefoon.

Ik dacht in eerste instantie van misschien is er iets met die ROM mis maar het probleem bleef ook nadat ik andere ROM's had geinstalleerd.

Nu is mijn vraag herkent een van jullie dit en hoe hebben jullie dit opgelost of hoort dit bij het draaien van een andere ROM?

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Greetz,
Marc

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.