Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nic01

nic01

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 10:01

Hallo,

ik ben bezig om een stock rom op mijn sgs+ te zetten maar ik loop tegen een probleem aan, als ik met odin 4.43 probeer om een stock rom van www.sammobile.com/firmwares te installeren blijft odin steeds op een bepaald punt hangen, ik heb AriesVE.ops in de ops folder staan,one package geselecteerd en onderaan in de onepackage folder de stock rom staan. Mijn telefoon staat linksboven in een vakje in odin, het vakje is geel en meld 1 (com8).
Als ik nu op start druk krijg ik dit:
Download Start…
<0> Create File…
<1> StartThread Detected : 1
<2> StartThread Detected : 0
<3> StartThread Detected : 0
<4> StartThread Detected : 0
<5> StartThread Detected : 0
<6> StartThread Detected : 0
<7> StartThread Detected : 0
<8> StartThread Detected : 0
<1> setup connection…

en hier blijft hij hangen, samsung kies heb ik geïnstalleerd en uitgezet in taakbeheer, processen.

Ik hoop dat iemand weet hoe ik dit op kan lossen.

Ps: mijn telefoon komt in download mode (staat hij in als ik bezig ben met odin) maar als ik hem gewoon probeer op te starten krijg ik een zwart scherm met een telefoon link en een pc recht met een kruisje ertussenin, volgens google is mijn telefoon ge soft-bricked?

edit1* In ramdump mode kan ik ook komen maar in de recovery niet (dit komt misschien omdat ik mijn telefoon los had gekoppeld van mn pc toen ik een stock rom wou installeren, hij bleef maar in setup connection hangen vandaar)

Bewerkt (24 oktober 2013 10:15)
nic01

nic01

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 13:04

Het is me na 6 uur! eindelijk gelukt om een andere rom op mijn telefoon te zetten, met odin kon ik CWM op mijn mobiel krijgen waarna mijn oude rom (die ik niet meer wou) weer werkte, toen mijn mobiel aan de pc gehangen en cyanogenmod 10.2 maar geïnstalleerd via de recovery.
Nu zit ik nog met 1 vraag, hoe kan ik mobiele netwerken uitzetten in Cyanogenmod? Ik bedoel dus de netwerken waarmee je op internet gaat en niet om gewoon mee te bellen (ik heb namelijk prepaid en betaal een fortuin per mb).

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 oktober 2013
  • 13:17

Instellingen>meer>mobiele netwerken> gegevenstoegang

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

nic01

nic01

• Lid sinds 08 mei 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 oktober 2013
  • 14:42

Bedankt, ik heb het vinkje er bij weggehaald, als het goed is staat het nu dus uit?
Als ik omlaag veeg dan staat er ook een hokje met de naam van mijn provider en hoeveel streepjes ik verbinding heb, hier is nu een kruisje komen te staan, als ik op dit hokje tik gaat het kruisje weer weg en bij gegevenstoegang komt weer een vinkje, wat dus (als ik het goed begrijp) er voor zorgt dat mn datagebruik weer aanstaat. Is er een manier om dit hokje weg te halen?

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 24 oktober 2013
  • 15:38

Ik heb geen ervaring verder met de rom in kwestie, maar dit zijn vragen welke ook niet meer in dit topic thuishoren.
Zoek even een Cyanogenmod topic en stel de vraag daar.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren