Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wesco

wesco

• Lid sinds 13 april 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 9 november 2013
  • 21:00

hallo ik heb vorige week een s+ gekocht met een kapot scherm ( het scherm bleef zwart )
nu zit er een nieuw scherm in ( zelf gedaan ) telefoon werkt weer prima maar nu zit de toegangs code van de vorige eigenaar nog op de vorige eigenaar heb ik na gevraagt hij kwam met 3 verschilende heb ze geprobeerd niks werkt nu weet de beste man zelf ook niet meer wat het zou kunnen zijn

heb geprobeert met de 3 knoppen kombo om hem zo terug te kunnen zetten na std instellingen ma die 3 knoppen werkt niet iemand een idee hoe ik deze aan de gang kan krijgen

of hoe je de toegang s code kan om zeilen

mvg wesley

Maurice1970

Maurice1970

• Lid sinds 12 november 2010
  • Berichten 947
  • Reputatie 10
  • 10 november 2013
  • 16:36

wesco
hallo ik heb vorige week een s+ gekocht met een kapot scherm ( het scherm bleef zwart )
nu zit er een nieuw scherm in ( zelf gedaan ) telefoon werkt weer prima maar nu zit de toegangs code van de vorige eigenaar nog op de vorige eigenaar heb ik na gevraagt hij kwam met 3 verschilende heb ze geprobeerd niks werkt nu weet de beste man zelf ook niet meer wat het zou kunnen zijn

heb geprobeert met de 3 knoppen kombo om hem zo terug te kunnen zetten na std instellingen ma die 3 knoppen werkt niet iemand een idee hoe ik deze aan de gang kan krijgen

of hoe je de toegang s code kan om zeilen

mvg wesley

Na zoveel keer verkeerd intikken krijg je toch de optie om via je email account (gmail) je wachtwoord te resetten?
Als je die mogelijkheid krijgt dan krijgt de vorige eigenaar de mogelijkheid om de code te resetten, die code kan ie dan aan jou doorgeven die jij dan weer op je telefoon kan gebruiken. Dacht tenminste dat het zo werkte…

Bewerkt (10 november 2013 16:36)

Galaxy S5 (Vodafone) blue 5.0
Galaxy S5 (Vodafone) gold 5.0
Galaxy S4 (Vodafone) white 4.4.2
Galaxy S3 (Kpn) blue 4.1.2
Galaxy Note 7.0
Galaxy Note 10.1

Alles stock and niet geroot.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren