Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Met de Barcode Scanner uit de market kan je die code scannen van Bijv je Computer Scherm
satshow;70061
Ik zie wel eens bij programma's van die codes staan die je kan scannen maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Installeer eigenlijk alleen via de market.
Bedankt voor de uitleg. Heb even getest en gelijk werd de code gevonden en kon ik het programma installeren.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Super Programma dat. Hey dan heb ik een vraag aan jou. Ik zie dat je Dena Theme JPU Heb. Nu Heb jij ook XXJPU. Kan ik hem zo bij mijn Darky toevoegen? Want ik zie de download link voor JPU namelijk nergens.
Je kunt die QR code ook zelf maken.
QR Code Generator - Maak je eigen QR Code. Gratis. - Qurify.com
Arjandudink;70081
Super Programma dat/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />. Hey dan heb ik een vraag aan jou. Ik zie dat je Dena Theme JPU Heb. Nu Heb jij ook XXJPU. Kan ik hem zo bij mijn Darky toevoegen? Want ik zie de download link voor JPU namelijk nergens.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4
Ik zie wel eens bij programma's van die codes staan die je kan scannen maar hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk?
Installeer eigenlijk alleen via de market.
Asus memopad 10
Galaxy S4
LG G4