Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

inimieni

inimieni

• Lid sinds 20 december 2010
  • Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 20:12

Hallo allemaal,

Sins dit weekend ben ik een hele gelukkige bezitter van de Galaxy S.
Ik loop alleen tegen wat probleempjes aan. Hopelijk zijn er wat mensen die me op weg kunnen helpen.

Allereerst wil ik graag de NL taal op het toestel installeren. (als dit mogelijk is, volgens de winkelier wel) Ik heb een Engelstalig toestel en NL staat er niet standaard op. Weet iemand waar ik een pakketje zou kunnen krijgen en hoe ik die kan installeren op mijn telefoon??

Verder kan ik, na verwoedde pogingen, mijn telefoon nog steeds niet verbinden met kies. Heb het programma 2 keer opnieuw geinstalleerd (1 keer van de cd rom en 1 keer via internet) maar nog steeds blijft het programma zoeken naar mijn telefoon. De computer zelf herkent hem wel en installeerd de drivers gewoon. Mijn telefoon staat ingesteld op verbinden met kies via usb. Heb al wat info van het forum gehaald, maar krijg het niet voor elkaar. Las al dat het probleem vaker voorkomt…. Iemand een oplossing of een evt ander programma waar hij wel goed onder draait??

Dan mijn laatste vraagje:
Ik heb WhatsApp geinstalleerd. Ik internet via wifi. Update wifi nou continu whatsapp of om de zoveel minuten. En is dit in te stellen? Soms duurt het even voor ik berichtjes van anderen binnen krijg terwijl ze al 10 min geleden verstuurd zijn. Ik heb de app gewoon open staan.

Heel veel vragen, hopelijk heeft iemand een antwoord voor me zodat ik maximaal kan gaan genieten van mijn nieuwe aanwinst.
Alvast bedankt!!!

Bewerkt (20 december 2010 20:12)
badeendje

badeendje

• Lid sinds 09 december 2010
  • Berichten 374
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 20:20

progrmma downloaden en OPSLAAN op je pc.Dan pas uitvoeren.
Dan doet ie het wel.

Bewerkt (20 december 2010 20:20)

HTC One M8
Rom: Stock
Kernel: Stock
———————
Samsung Galaxy Trend
———————
Vodafone Smart 4 turbo

Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 20:24

1. taal: instellingen, taal en toetsenbord, kies daar voor nederlands/dutch
2. In plaats van kies odin gebruiken, als officiële update binnen is dan zet je het met odin erop (flashen)

Bewerkt (20 december 2010 20:24)
inimieni

inimieni

• Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 20:30

Thanx voor de tips. Maar de NL taal staat nog niet op mijn toestel geinstaleerd. (er staan geloof ik 5 talen op, maar geen NL) Heb het toestel in het buitenland gekocht. Vandaar…..
Zal me eens ff gaan verdiepen in Odin. Thanx!!

Bewerkt (20 december 2010 20:30)
Zabivelli

Zabivelli

• Lid sinds 13 september 2010
  • Berichten 1857
  • Reputatie 0
  • 20 december 2010
  • 20:33

inimieni;71702
Thanx voor de tips. Maar de NL taal staat nog niet op mijn toestel geinstaleerd. (er staan geloof ik 5 talen op, maar geen NL) Heb het toestel in het buitenland gekocht. Vandaar…..
Zal me eens ff gaan verdiepen in Odin. Thanx!!

Oke download odin, zorg wel eerst dat je 3 toetsen combinatie werkt, ga naar samfirmware of xda en flash stock froyo op je sgs dan heb je alles.

1. http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8812-howto-3-button-combo-voor-wie-deze-niet-heeft.html
2. http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/8866-how-froyo-2-2-i9000xxjpp-27-10-10-firmware-speedmod-froyo-341mb-ram.html

Bewerkt (20 december 2010 20:33)
inimieni

inimieni

• Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 15:07

Maar dat programma Odin, zodra ik dat erop zet vervalt mijn garantie e.d. dan? En blijft anroid er dan nog op staan of is dit een vervanger?? (misschien domme vragen, maar ben nog niet echt thuis in dit wereldje :confused
Kan ik ook zonder Odin erop te zetten een taal aan de telefoon toevoegen?

Bewerkt (21 december 2010 15:07)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 15:23

beste inimieni,

een andere taal toevoegen aan je telefoon is niet mogelijk. Je zult dan toch met het programma Odin aan de slag moeten om een Nederlandse rom er op te “flashen”

Alle “roms” zoals wij ze noemen zijn android besturingssystemen en je installeert als het ware een nieuwer besturingssysteem op je telefoon.

in dat how:to topic over het installeren van Froyo wordt goed beshreven hoe je dit moet gaan aanpakken.

wat wel van belang is dat je eerst controleert of je je telefoon in download/recovery mode kan krijgen. Meer info hierover staat in dat topic over de 3button combo.

Bewerkt (21 december 2010 15:23)
mvenneker

mvenneker

• Lid sinds 18 oktober 2010
  • Berichten 1596
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 15:26

als toevoeging.

lees je eens in in een aantal topics op dit forum. dan wordt je vanzelf wegwijs in het wel en wee van Android en de mogelijkheden van je mooie telefoontje

Bewerkt (21 december 2010 15:26)
inimieni

inimieni

• Berichten 54
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 19:23

Dank je wel voor je uitleg.
Ik ga me eens even verdiepen in de topics hierover en dan aan de slag.

Bewerkt (21 december 2010 19:23)
Dotten

Dotten

• Lid sinds 17 oktober 2010
  • Berichten 492
  • Reputatie 0
  • 21 december 2010
  • 21:38

Ik gebruik ook What's app met Wifi, maar als ik met iemand kletst dan krijg ik de reactie gelijk binnen.
Misschien een nieuwe versie van what's app downloaden :-), succes met alles

Bewerkt (21 december 2010 21:38)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.