Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
waar haal je registry patcher vandaan? en wat is spoofing?
kan je de how to een beetje uitbreiden?(A)
brianbrusselman;72712
waar haal je registry patcher vandaan? en wat is spoofing?
kan je de how to een beetje uitbreiden?(A)
Wat we voorheen met de hand in het register invulde doet die registrypatcher nu automatisch voor je.
Mooi dat je er happy mee bent Shaolin
Samsung Galaxy S8+
En dan krijg je de NL of de UK update?
Is er al een ‘release date’ voor de NL versie?
Ik wil niet de UK installeren, omdat dan de garantie komt te vervallen.
Heb nu 2.2 Froyo, geroot met OCLF.. Is dit echt de moeite waard of zou ik wachten tot de 2.3 upgrade uitkomt (wie weet wanneer die komt).
By the way, heb nu al problemen (2.2) met m'n Navigatie en veel verschil heeft die Lag Fix ook niet gemaakt..
Navigatie was en is slecht.
Wacht gewoon tot de 2.2.1 of (in de toekomst) Gingerbread beschikbaar is in Nederland.
De reacties over 2.2.1 zijn erg positief, en in de UK is die al beschikbaar, dus hopelijk ook in Nederland.
All,
Ik zie hier en daar wat berichten verschijnen dat er een update beschikbaar is voor de Galaxy S (Froyo 2.2.1). Deze zou. mogelijkheden bieden voor over the air updates en vele malen sneller zijn zodat je de lagfix app niet meer hoeft te gebruiken.. Het is me niet helemaal duidelijk of het een officiele update is, dus ik dacht, laat ik het maar proberen.