Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Satfrico

Satfrico

• Lid sinds 24 november 2010
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 25 december 2010
  • 10:53

Hallo allemaal,

Allereerst een vrolijk kerstfeest.

Ik ben totaal nieuw in het android wereldtje.
Sinds een tweetal weken heb ik een i9000.
Thuis heb ik ook een satelietontvanger en daarmee zit ik ook te hobbyen. Nieuwe firmware erin en na verloop van tijd weer updaten. Nu dacht ik dat zo allemaal gelezen te hebben dat ik dat ook wel aandurfde met mijn i9000. Veel gelezen, vooral een hoop abacadabra, dat darky sneller zou zijn. En dat beviel mij wel. Dus……………..
Gisteren de versie 7 van Darky's erin gezet en het is me zonder problemen gelukt. Het meeste zat allemaal nog in de telefoon wat er met froyo 2.2 ook nog in zat.

Ik heb wat applicaties geinstalleerd die ik erg handig vind.
Zo had ik de APN on/off widget geinstalleerd in froyo 2.2 Als ik dan de grens overging drukte ik op het groene knopje en verbrak hij het internet. Geen dure nota's achteraf na een rondje buitenland.

Nu in Darky heb ik dat ook weer geinstalleerd. Maar wanneer ik nu op het groene knopje druk dan zie ik nog steeds boven in beeld het 3GH symbool verschijen met twee groene pijlen. Mijnsinziens betekend dit dat hij gewoon internet verbinding blijft houden. Klopt dit?