Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.

Samsung

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 20:20

Ik heb ook die tip van Galaxyjet al geprobeerd, maar ook hier zonder resultaat. Ook na het noemen van hoe hij het heeft ingesteld, werkt het niet. Maar goed, ik wil er niet meer over zeuren. Gebruik gewoon geen Swype meer totdat de update er is en de irritatie daarmee is weggenomen. Ik ben erg tevreden over swiftkey.

Bewerkt (24 februari 2011 20:20)
#Eline

#Eline

• Lid sinds 20 februari 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2011
  • 22:49

Samsung;108488
Ik heb ook die tip van Galaxyjet al geprobeerd, maar ook hier zonder resultaat. Ook na het noemen van hoe hij het heeft ingesteld, werkt het niet. Maar goed, ik wil er niet meer over zeuren. Gebruik gewoon geen Swype meer totdat de update er is en de irritatie daarmee is weggenomen. Ik ben erg tevreden over swiftkey./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/big_smile.png" />

Ik heb ‘t inderdaad ook geprobeerd, vandaag met de instellingen van Galaxyjet en gister op advies van een ander. Maar moet zeggen dat ’t bij mij ook nóg weinig verschil maak. Maar ‘t is me het proberen waard om te blijven schuiven met die balkjes, wie weet kom ik op ’n dag nog tot de goeie combi.. En anders gebruik ik gewoon geen Swype meer, haha!

Bewerkt (24 februari 2011 22:49)
Backhead

Backhead

• Lid sinds 18 november 2010
  • Berichten 3803
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2011
  • 23:05

Voor iedereen, ga de beta gebruiken. Daar is die toets weg/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Swype for Android Updated, Includes Support for New Devices and More | Android Phone Fans

Before I go any farther, I must preface this news by saying the new update only applies to those who have Swype installed via the Android beta program. For those of you counting yourselves among those ranks, read on. The new update to Swype beta not only brings support for new devices, including support for the qHD display Motorola Atrix 4G but also rids the software keyboard of that annoying hidden word tip dialog you might be familiar with. The full list of updated features can be found at the below Swype source link.

Bewerkt (11 maart 2011 23:05)
baba420

baba420

• Lid sinds 12 december 2010
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2011
  • 16:39

Backhead;117137
Voor iedereen, ga de beta gebruiken. Daar is die toets weg/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Swype for Android Updated, Includes Support for New Devices and More | Android Phone Fans

Ik had me ook voor de beta geregistreerd. Bij de installatie tips was het aanbevolen om je huidige swype te verwijderen, alvorens je de beta ging downloaden. Ik had dat dan ook gedaan met behulp van Titanium Backup.

Vervolgens de FULL beta geïnstalleerd, maar ik kan helaas geen Dutch kiezen als taal. Er blijkt dat meerdere mensen daar last van hebben, dat er veel talen ontbreken bij de full versie. Erg jammer.

Nu wil ik weer graag mijn vorige versie van swype hebben, maar helaas kan ik in Doc's kitchen geen swype selecteren als een update.zip.

Hoe heb jij het gedaan? Of heb jij ook geen Dutch in swype?

Edit: na een reboot is swype beta compleet verdwenen. Dit is dus echt een afrader, mensen!

Bewerkt (12 maart 2011 16:39)

Reageer

We werken momenteel hard aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom helaas niet mogelijk om op dit topic te reageren.