Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Makker;82184
Je telefoon uitzetten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/yikes.png" /> .
Maar dat heb je hem niet voor. Zie hierboven. De DroidWall verhindert dat er door de telefoon iets naar buiten gaat (synchroniseren bijv. via wifi). Die synchronisatie kun je van Google (maps) ook uitzetten (instellingen-> accounts). De beide taskmanagers hebben lijsten (kill selected task) waarbij je zelf bepaalt welke apps ge'killt' worden en welke gewoon mogen werken. Vrij simpel eigenlijk.
Makker
Ultimate of Insanity ROM, dat zijn hele kale roms waar alleen het hoognodige inzit, dus minder batterijverbruik.Lees even voor je iets zegt, Ultimate is TOTAAL niet kaal… Het is in dat opzicht een gewone ROM…
Ik heb nog steeds t probleem bij het loskoppelen van de lader, die ie verspringt van 100 % naar 98 %.., valt hier echt niks tegen te doen?
Het zijn namelijk wel twee procenten, vind ik wel veel.
Doe regelmatig batterywipe, maar help niks.
Flozzo;82312
Lees even voor je iets zegt, Ultimate is TOTAAL niet kaal… Het is in dat opzicht een gewone ROM…
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
SanderDykstra;83020
Ik heb nog steeds t probleem bij het loskoppelen van de lader, die ie verspringt van 100 % naar 98 %.., valt hier echt niks tegen te doen?
Het zijn namelijk wel twee procenten, vind ik wel veel.
Doe regelmatig batterywipe, maar help niks.
Okaj, op die manier, dan is er verder niks aan te doen, en moet ik t maar aannemen zoals t is.
Thanks voor de informatie..
Tsja, standby tijd…dat ben ik nu ook aan het optimaliseren.
Voor beginners: Ik heb ondervonden dat het al enorm scheelt als je zo min mogelijk widgets op je homescreens zet die je telefoon continu uit de standby stand kunnen halen (zoals shazam, google scores). Mijn toestel gaat nu makkelijk een dag mee, terwijl dat eerst nog wel anders was.
Ik draai nu trouwens lite'ning rom v2.1 met alle speedmod kernel tweaks aan.
Jammer dat Droidwall alleen voor geroote telefoons is. Ik ga eens kijken hoe ik bijvoorbeeld Shazam kan uitschakelen, zodat die niet steeds blijft opstarten.
Programma's als startup auditor kunnen bepalen welke apps mogen opstarten met je telefoon…
Zo kun je dus voorkomen dat ze meteen starten als je je telefoon opstart