Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Als je deze versie via Odin erop zet, doet hij dan een factory reset en ben je al je apps en instellingen kwijt?
Interessant The RealAngel. Ik moet nog even uitvinden of je een echte engel bentUiteraard bedankt voor de mededeling. Ik heb gelijk de drie helpfiles en de 2.2.1 ROM gedownload. Ik ga vanmiddag als ik tijd heb het waarschijnlijk installeren.
De officiële codes worden dan i9000XWJS3/i9000XENJS3/i9000XXJPY/i9000XWJS3
Die XXJPY lijkt op de laatste versie van de XDA-club dus zal het interessant zijn. Valt het tegen dan ga ik weer terug naar de DOC-ROM of wellicht de Lite'ROM.
Bedankt,
Makker
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
Maak een backup en probeer het
Ik kan jullie nu al vertellen dat het geen zin heeft om te updaten als je al JPY hebt.
Pas ook even op of er geen bootloaders bijzitten, net zoals die bij de Tab zaten, waardoor je niet meer onofficiële firmware kan flashen.
kanefan67;83094Voor zover ik het lees, gaat deze via Oidin.7z en dat zou wel eens anders kunnen zijn dan de Odin 1.5 die wij tot nu toe gebruiken.
Als je deze versie via Odin erop zet, doet hij dan een factory reset en ben je al je apps en instellingen kwijt?
Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)
Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)
TheRealAngel;83040
Hi allemaal,
Ik heb zojuist mijn SGS geupdate naar de officiele FROYO 2.2.1 NL versie!
Initieel heb ik geprobeerd m.b.v. KIES (v2) te update te doen maar deze gaf telkens een foutmelding voordat het updaten kon beginnen. Derhalve maar de package rechtstreeks van de Samsung update server gehaald via de volgende link: fus Update Checker
Succes met updaten!
galaxyjet;83111HIer nog geen update beschikbaar, maar zal wel in de loop van de dag komen neem ik aan
Ha ha, je was me net 2 minuten voor! Mijn update ging helemaal goed via Kies.
galaxyjet;83111
Ha ha, je was me net 2 minuten voor! Mijn update ging helemaal goed via Kies.
Samsung Galaxy Note 2 N7100 Dr. Ketan 4.3
Samsung Galaxy Tab 10.1 P7510 Ganbarou 4.3
Oidin is gewoon Odin versie 1.7 :p
Bij elke Kies update gaat het toch vaak weer mis bij sommigen…dus hier ook nog even…
Haal je lagfix eraf als je via Kies gaat updaten !!!
Samsung Galaxy S8+
Zojuist android 2.2.1 binnengehaald via Kies. Er zit OTA in en hij loopt soepeler, verder heb ik nog geen grote verschillen kunnen vinden. Wel staan al mn apps weer op alfabetische volgorde, het is weer een grote zoektocht.
Hi allemaal,
Ik heb zojuist mijn SGS geupdate naar de officiele FROYO 2.2.1 NL versie!
Initieel heb ik geprobeerd m.b.v. KIES (v2) te update te doen maar deze gaf telkens een foutmelding voordat het updaten kon beginnen. Derhalve maar de package rechtstreeks van de Samsung update server gehaald via de volgende link: fus Update Checker
Succes met updaten!