Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
moet je de zip file uitpakken op je sd of gewoon zo erop zetten
Niet uitpakken. Gewoon de zip op de interne sd zetten
bedankt ,er staat (volume up + power knop bij opstarten) maar er word toch bedoeld 3 knoppen toch ????
Ja dat klopt. Dat moet ff aangepast worden in de beschrijving. Dus volume up + homeknop + powerknop.
Iemand hem er al opgezet? Ben benieuwd hoe hij bevalt en of hij lekker loopt. Wacht nog ff de ervaringen af voor ik hem er zelf opzet…… (heb nu 8.0)
bedankt voor de hulp tot nu toe !!! ik heb nu de originele 2.2.1 lopen moet ik nog wat instellen op de DarkyROM Configurator vinkje weg vinkje bij voor ik begin ?????
heeft iemand een screenshot hoe de ROM er uit ziet/kan zien?
Heb hem er net opgezet. GA nu ff kijken. Ben alleen de market kwijt hehe.
Klopt ik zal de 3 knoppen aanpassen, en als er screens zijn zet ik ze er wel in
Er is een update uitgekomen, versie 9.0.2, deze is stabieler.
Download hem hier: klik!
Darkyy en zijn team hebben weer een nieuwe ROM uitgebracht, en deze keer een hele mooie! Versie 9 Extreme Edition is namelijk een totaal andere ervaring.
Bron/Website Darky: Klik hier!
Installatie Instructies:
LET OP! Er zijn in het ritueeltje een paar stapppen anders.
1. Ga eerst naar de Market, download daar DarkyROM Configurator. Als je die gedownload hebt kan je daar de instellingen kiezen voor de ROM die je zo dadelijk gaat flashen! Als je op Darky's ROM of op Doc's Rom zit krijg je automatisch geen wipe maar als je op een andere ROM zit krijg je wel wipe. Wil je toch een wipe als je op Darky's of Doc's ROM zit kan je dat in de DarkyROM applicatie aangeven.
2. Download Darky's ROM hier en zet hem op je SD-card.
3. Ga in Recovery (“3 button combo volume up + powerknop + homeknop bij opstarten) en kies daar ”Choose zip from SD card". Kies dan v9 en hij wordt geinstalleerd.
Nu heb je Darky's ROM op je telefoon.
—
Change Log:
Screenshots:
Problemen:
-Ik blijf hangen op de bootscreen en mijn telefoon trilt. (Bron MarcusNO)
-Mijn market is weg? Download en installeer volgens dit stappenplan! (Bron AndroidWorld)
Voor verdere vragen kan je op dit topic, het topic op de website van Darky (hier dus) of op XDA-Developers terecht.
Veel flash plezier!