Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ja maar @hotmail ofzo of echt van de zaak?
Is gewoon een geheim gehouden functie van de galaxy time travel zit diep in het menu verborgen.
lol
sorry kon het niet laten
Peter86;91764
ja maar @hotmail ofzo of echt van de zaak?
Heb je het al eens opnieuw ingesteld, je email? Misschien dat dat het verhelpt…
wat doet een ander email adres? als je ff een hotmail aan maakt,,, en in dezeflde app ?
Ga een aantal tips proberen. Bedankt allemaal
Gebeurt dit wel altijd van dezelfde personen? Of krijg je van de personen waar dit mee gebeurt soms wel en soms niet een mail met zo'n datum?
De datum en tijd wordt uit de header van de mail gehaald. Je zou op je pc eens moeten kijken of de mail-header van die berichten er anders uit ziet van berichten die wel goed gaan, ik heb zo het vermoeden dat er iets ‘raars’ in zit wat de mail-app van de SGS niet snapt waardoor hij er geen datum uit kan halen. Overigens kun je ook nog een andere mail-app op je SGS proberen, bijvoorbeeld K9-mail is een goede mail-app.
Wildhog, heb jij het probleem op kunnen lossen? Hoe dan? Bij mij komen namelijk ook mailtjes binnen met datum 01-01-1970, alleen zijn die leeg en zie ik niet van wie ze afkomstig zijn. Als ik ze open, staat er ‘null’. De mailtjes die ik had moeten ontvangen, komen niet aan. Paar testmailtjes aan mezelf gestuurd, steeds zonder instellingen te veranderen. Mailtje 2, 5 en 6 komen gewoon binnen, mailtje 1, 3 en 4 zijn spoorloos verdwenen. Ik vermoed dat ze onder 01-01-1970 binnenkomen. Alleen zijn ze dus leeg en staat er ook geen afzender bij.
Reactie wordt erg op prijs gesteld!!! dank alvast!
- is gewoon prive emailadres
- niet de gmail, maar gewone pop3 mail adres
bedoel je dit?