Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bedankt! Ik ga ermee aan de slag!
Hallo,
Ik heb mijn telefoon al een lange tijd geroot meeren deels voor gamekiller ETC nou wil ik hier wel wat verder in, nou is mijn vraag hoe zet je de roms weer terug als naar het begin aan het eind van uw topic staat.
Mijn andere vraag is ik had custom manager al geinstaleerd en in het begin moet je die clock recovey doen alleen mijn toestel staat hier niet tussen?
Ik heb de samsung galaxy s4
Alvast bedankt
lennard_straathof
Hallo,
Ik heb mijn telefoon al een lange tijd geroot meeren deels voor gamekiller ETC nou wil ik hier wel wat verder in, nou is mijn vraag hoe zet je de roms weer terug als naar het begin aan het eind van uw topic staat.
Mijn andere vraag is ik had custom manager al geinstaleerd en in het begin moet je die clock recovey doen alleen mijn toestel staat hier niet tussen?
Ik heb de samsung galaxy s4
Alvast bedankt
http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/34537-howto-officiele-xwjw5-2-3-6-via-odin-nl.html Als je deze stappen precies volgt heb je de laatste off. Ned. firmware erop staan. Dat zal een aanzienlijke verbetering opleveren. Succes. Kijk ff hoe dit bevalt, kun evt. later een echte custom erop flashen.