Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
ze zijn druk bezig met de ontwikkeling van de rom. de verwachting is dat deze rom nog veel beter gaat presteren als de bestaande custom roms als doc - darkyrom etc.
deze gasten bouwen een rom / kernel echt vanaf punt nul en zijn in staat om het allerbeste uit de SGS ( en elke andere foon die ze ondersteunen ) te trekken.
op de dag dat ie uitkomt, flash ik cyanogenmod en ben ik happy
Het ratje;94668Cyanogen brengt verbeteringen aan Android die andere ROMs niet doen. De SGS ROMs die we nu hebben zijn gedeodexede stock firmwares met wat apps, andere kernel en een theme. CM bevat ook veranderingen aan de code (écht werk). Kijk anders op het cyanogenmod forum bij SGS. En vraag geen ‘wanneer’ ze werken met code en dat is niet makkelijk/ voorspelbaar. Mss stuiten ze op een gigantisch probleem en komt het nooit.
Mensen,
Ben nog helemaal niet bekend met de Cyanogen MOD. Nu zag
ik net een VET filmpje op Youtube, zie hier:
YouTube - Cyanogenmod 7 on Samsung Galaxy S
Wat kan ik hier verder allemaal van verwachten? Wanneer komt
dit naar ‘ons’ toe?
En zijn hier nog voordelen aan verbonden t.o.v. de huidige ROM´s?
/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
btw vet filmpje. ik heb er helemaal zin in !!
Flozzo;94690Klinkt goed allemaal!
Kijk anders op het cyanogenmod forum bij SGS.
Thanks, dacht dat jij/jullie HIER bedoelden.
CyanogenMod is sweet.. Zal dit zelf onmiddellijk flashen wanneer het uitkomt voor onze toestellen. Cyanogen zou alles tot aan de ringtones zelfs veranderen
ik heb het idee dat mijn phone smoother loopt als die in het filmpje…
Die indruk had ik ook. Er moet nogal es twee keer dezelfde beweging worden gedaan, voordat het toestel reageert. Heb ik geen last van.
Mensen,

Ben nog helemaal niet bekend met de Cyanogen MOD. Nu zag
ik net een VET filmpje op Youtube, zie hier:
YouTube - Cyanogenmod 7 on Samsung Galaxy S
Wat kan ik hier verder allemaal van verwachten? Wanneer komt
dit naar ‘ons’ toe?
En zijn hier nog voordelen aan verbonden t.o.v. de huidige ROM´s?