Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Kun je nog in download mode?
Volume down + menu + power on
Als dat kan, kun je hem gewoon maken
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom
redmaner;94678zn 3bc werkt niet, alleen noemt hij het een 3bfix
Het kon toch zijn dat ie wel nog in downloadmode kon maar goed. Als dat niet kan zou ik in gaan op het idee van flozzo
Kan de Howto 3BC-Fix niet helpen met dit probleem?
Hoi thx voor jullie reactie maar inderdaad kom nergen in, niet via android SDK tools of via een JIG of met voldume down up etc. Ik heb eerst het toestel geroot alles werkte prima daarna backup gemaakt.
Toen wou ik de 3bc laten wereken die werkte niiet. Ik had een update fix hiervoor. Ik heb via rom manager perongeluk intal rom from sd gedaan maar had via recovery menu update zip moeten doen. Dus nu is er geen rom op de chip van de tel.
Ik denk dat het moeilijk wordt maar mischien heeft iemand een andere idee, wat ik niet weet.
Nou als JIG niet werkt, en je hebt geen 3bc zou ik hjet ook niet weten.
Enige dat hier nog als alternatief voor 3bc wordt voorgesteld is de fohnmethode (zie handtekening). Ik vraag me echter af of dit werkt als de JIG al neit werkt….
Is je phone verzekerd?
Zo ja hou hem onder de kraan dat ie verzuipt dan krijg je zeker een nieuwe!
Zo niet moet je zelf iets proberen ik weet dat codeworkx laatst een gebrickte sgs zocht om hem weer tot leven te wekken dus het is mogelijk
Sent with tapatalk
redmaner;94678
orioni;281613
heey. ik hep galaxy s ik wow er nieuwe software op zetten maar dat ging niet goed hij doet nu hele maal niks meer weet jij wat ik kan doen hij gan nog wel in de download mode
dus ik hoop dat jij miss weet wat ik kan doen
Hallo wie kan mij helpen met onderstaande probleem.
Na een update zip. als rom te hebben geinstalleerd doet het tst niks meer.
-3 buttons fix werkt niet
-JIG besteld werkt ook niet
Iemand een ander oplossing ?