Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
lucter;99816
Mijn (kpn branded?) sgs geeft de volgende info:
Android-versie
2.2
Smalbandversie
I9000XXJPP
Kernel-versie
2.6.32.9
root@SE-S611#1
Build nummer
Froyo-XWJPC
Updaten of niet? Ik lees me al een paar dagen in op jullie prachtige forum maar kom er niet echt uit. Alle advies welkom!!!
@ backhead tks, probeer het JS5 bestand nogmaals te downloaden, eerder vroeg het een wachtwoord om te unzippen.
Zal daarna de howto van avs volgen.
lucter;99818
@ backhead tks, probeer het JS5 bestand nogmaals te downloaden, eerder vroeg het een wachtwoord om te unzippen.
Zal daarna de howto van avs volgen.
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als lucter maar zit nu op JS3. Is JS5 nu écht zoveel beter dat je direct over moet?
Sinac;99821Als je op JS3 zit zou ik zeggen dat het nu iig nog niet nodig is. Het verschil is niet groot tussen JS3 en JS5, dus zou lekker blijven wat je nu hebt todat iets meer duidelijk is wat er allemaal verandert is
Ik heb eigenlijk dezelfde vraag als lucter maar zit nu op JS3. Is JS5 nu écht zoveel beter dat je direct over moet?
Oke, de howto van avs gevolgd, en het was een eitje, duurde in totaal nog geen 5 min. tot volledige reboot.
Zit nu op js3, de js5 unzippen blijft om een wachtwoord vragen (ja de link van avs gevolgd)
Ga nu eerst een beetje uitproberen……
Thanks!!
lucter;99841
Oke, de howto van avs gevolgd, en het was een eitje, duurde in totaal nog geen 5 min. tot volledige reboot.
Zit nu op js3, de js5 unzippen blijft om een wachtwoord vragen (ja de link van avs gevolgd)
Ga nu eerst een beetje uitproberen……
Thanks!!
Als in nog eens een wachtwoord nodig heb, mag ik je dan bellen???? Jackpot!!!!!
Mijn (kpn branded?) sgs geeft de volgende info:
Android-versie
2.2
Smalbandversie
I9000XXJPP
Kernel-versie
2.6.32.9
root@SE-S611#1
Build nummer
Froyo-XWJPC
Updaten of niet? Ik lees me al een paar dagen in op jullie prachtige forum maar kom er niet echt uit. Alle advies welkom!!!