Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

DeBewoner

DeBewoner

• Lid sinds 29 december 2010
  • Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:03

Hey allemaal,

Ik heb de topic over de batterij nagelopen maar niks helpt, ik heb de nieuwe ROM erop (XWJS5) samen met de SpeedMod kernel K13A with HZ=500 CWM.

Nu heb ik een nieuwe Widget erop gezet namelijk "Beautiful Widgets" en gebruik alleen de klok met de weers-animatie.

Nu sinds denk ik dan deze Widget erop is behaal ik nog geen dag meer met de mobiel erg irritant dus want ik moet constant opladen.

Is dit z'n batterij vretende Widget of kan het ergens anders aan liggen, en ligt dit echt aan de widget, hebben jullie een ander goed alternatief voor z'n widget die de tijd en weers-animatie aangeeft zoals hier beneden:

Dit vind ik een erg mooie Widget met niet teveel info, gewoon de tijd en grades en dan de animatie vind ik wel prettig.
Als iemand tips heeft de batterij weer goed te krijgen, of een alternatief voor deze Widget hoor ik het graag, want nu is het niet meer te doen met de batterij.

groetjes en bedankt!

DeBewoner.

Bewerkt (13 februari 2011 13:03)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:09

BW is volgens mij geen batterijvreter, tenzij je voortdurend de animaties laat lopen natuurlijk :-)) Maar heb je Power Tutor al 's geïnstalleerd? Die geeft precies aan welk apps hoeveel energie verbruiken. Al heb ik het idee, dat die app zelf (PT dus) ook aardig meedoet :-))

Bewerkt (13 februari 2011 13:09)
Bandietje

Bandietje

• Lid sinds 31 januari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:09

Ik heb deze widget er ook op, maar mijn baterij verbruik is vind ik normaal.
Eenmaal in de 3 dagen opladen met normaal gebruik, af en toe whatsappen, mail ophalen en bellen.

Bewerkt (13 februari 2011 13:09)
DeBewoner

DeBewoner

• Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:13

hmmm… dan ligt het ergens anders aan maar waar?
Hoe zit het bij jullie met het verversen? wat hebben jullie daar ingesteld? ik heb dat die om het uur de gegevens van het weer moet verversen wat hebben jullie?

Bewerkt (13 februari 2011 13:13)
DeBewoner

DeBewoner

• Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:15

Djembebi;101282
BW is volgens mij geen batterijvreter, tenzij je voortdurend de animaties laat lopen natuurlijk :-)) Maar heb je Power Tutor al 's geïnstalleerd? Die geeft precies aan welk apps hoeveel energie verbruiken. Al heb ik het idee, dat die app zelf (PT dus) ook aardig meedoet :-))

Voordurend de animatie laat lopen, dit kun je toch niet veranderen, de animatie is er en die doet zijn werk en daar kan ik niks aan veranderen dan alleen een layout te pakken zonder de animatie toch ?? of zie ik dit verkeerd ?

Enne ik ga die tool eens installeren en kijken….

Bewerkt (13 februari 2011 13:15)
edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:17

Ik gebruik een ander weer widget maar bij die van mij kun je instellen hoe vaak hij ververst. Die heb ik op handmatig staan zodat hij niet elke 15 min of zo verbinding maakt en dat scheelt al een stuk denk ik.

Bewerkt (13 februari 2011 13:17)
DeBewoner

DeBewoner

• Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:18

edtims;101291
Ik gebruik een ander weer widget maar bij die van mij kun je instellen hoe vaak hij ververst. Die heb ik op handmatig staan zodat hij niet elke 15 min of zo verbinding maakt en dat scheelt al een stuk denk ik.
klopt kun je ook bij BW, heb dat op ieder uur gezet, kan ook op handmatig maar vind ik zelf irritant want dat ga ik vergeten zelf te updaten en dan is het nu van de Widget weg, om je te laten zien wat voor weer het op het moment is/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (13 februari 2011 13:18)
DeBewoner

DeBewoner

• Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:22

Nou met Power Tutor gekeken en niks geks te zien, er draaien maar 7 of 8 dingen en die zijn allemaal van het systeem en geen apps laat die zien.

Dus daar ligt het denk ik niet aan, vind het maar gek!

Bewerkt (13 februari 2011 13:22)
Djembebi

Djembebi

• Lid sinds 14 oktober 2010
  • Berichten 2778
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:22

Verversen doe ik handmatig, als ik het nodig vindIk hoef niet van uur tot uur te weten wat voor weer het isDat kan ik ook wel zien als ik naar buiten kijk *lol* Voor de weersvoorspelling heb ik RainyDays/Buienalarm. Maar ook die ververs ik handmatig. Bovendien heb ik Droidwall en de APN on/of widget. Die zorgen er wel voor dat ik geen onnodig batterijverbruik heb.

Bewerkt (13 februari 2011 13:22)
DeBewoner

DeBewoner

• Berichten 1097
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2011
  • 13:27

Snap ik allemaal, maar gekke is, voorheen een perfect batterij verbruik zeker 3 daagjes vol makend, en nu doe ik precies het zelfde met me mobiel dus niet meer bellen of dergelijke en haal ik amper de 24 uur dat vind ik zo vreemd. En het enige wat erbij is gekomen is de BW.

Maar heb ook de nieuwe DocRom erop kan toch niet aan de ROM liggen he ?? want normaal heb ik altijd DocRom erop en altijd tot nu toe tevreden geweest….
Snap er weinig van dat opeens dit zo stijgt en heb niks anders gedaan….

Bewerkt (13 februari 2011 13:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren