Wij werken momenteel aan een nieuw forum voor Androidworld. Het is daarom momenteel niet mogelijk om te reageren of nieuwe topics aan te maken.
Bij USB opladen hoort ie dit geluid niet te geven, helaas bij anders laden wel.
“According to droidessentials (a tool for altering/turning off the notification sound). ”There is no known way to disable this currently, other than rooting, wiping and installing stock Android“ ”
zoals je kunt lezen, volgens droidessentials is er geen manier om dit te doen. Behalve dan dat je je SGS kunt rooten, leegmaken en de standaard Androidversie er op te zetten.
De reden waarom hij dit geluid maakt is niet bekend, waarschijnlijk als waarschuwing voor warmte oid.
Audiomanager downloaden en systeemgeluiden uitzetten.
Systeemgeluiden kan je ook gewoon uitzetten bij geluid > volume.
Ja, daar heb je helemaal gelijk in, maar dan heb je er geen zicht meer op. Soms wil je misschien systeemgeluiden weer aan hebben en dan is het wat meer gedoe. Met audiomanager zie je in 1 oogopslag of je 't nou aan of uit ebt staan.
Had hetzelfde probleem.
Werd iedere nacht rond 2 uur wakker als de batterij opgeladen was van de trilfunctie.
Is een mooie app voor:
battery charged Silencer
https://market.android.com/details?id=cz.psencik.simple.silencer
Kun je ook de trilfunctie uitzetten.
Hoi,
Is er een mogelijkheid om de geluidsmelding bij “batterij volledig opgeladen” te laten verdwijnen?
Ik kan alle meldingen op stil zetten, maar dan krijg ik helemaal geen meldingen meer binnen… ik wil alleen de batterij-melding uitzetten, want daar wordt ik ‘s nachts van wakker als m’n SGS aan de lader hangt…
Ik zou hopen dat tasker uitkomst zou bieden, maar daar kan ik het niet vinden…